پنجعلی: پرسپولیس به تکامل تاکتیکی رسیده و داماش را می برد

۱۷فروردین۱۳،

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در حال حاضر به تکامل تاکتیکی رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد،‌ می تواند مقابل داماش در جام حذفی برنده شود.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس بازی بسیار حساسی در جام حذفی مقابل داماش گیلان دارد فکر می کنم در شرایط عادی پرسپولیس می برد و اگر اتفاق خاصی نیفتد پرسپولیس به فینال صعود خواهد کرد چون هم به تکامل تاکتیکی رسیده و هم از نظر روحی بسیار خوب است بازیکنان پرسپولیس برای جام حذفی انگیزه بالایی دارند و انشاء الله داماش را می برند.

وی در مورد داماش گفت:  داماش بعد از تغییراتی که در کادر فنی اش صورت گرفت،  یک مقدار مشکلاتش از نظر روحی حل شده اما در چند هفته شرایط آنها بهتر شده و با انگیزه تر کار می کنند و نتایج خوبی هم گرفته اند این بازی در زمین چمن مصنوعی است که به نفع داماش خواهد بود اما پرسپولیس هم در چند روز اخیر در چمن مصنوعی تمرین کرده و مشکل خاصی نخواهد داشت.

پنجعلی در پایان گفت: بازگشت علی کریمی به میادین بسیار به موقع بود و در شرایطی که مهدی مهدوی کیا نیست،  حضور یک مهره با تجربه مثل علی کریمی بسیار می تواند به پرسپولیس کمک کند وجود کریمی روی تیم تاثیر گذار است چون وزن روحی، روانی و تاکتیکی تیم را بالا می برد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.