پنجعلی: پیروزی بر ازبکستان اتفاقی بود

‘محمد پنجعلی’ شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مسابقه ملی پوشان ایران در حمله و دفاع بسیار بد عمل کردند و تیم حریف موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت اما محمدرضا خلعتبری از تنها موقعیت تیم ایران استفاده کرد و سه امتیاز ارزشمند بازی را به نام کشورمان ثبت کرد.

وی ادامه داد: درخشش مهدی رحمتی درون دروازه ایران و همین طور اشتباه کمک داور مسابقه باعث شدند تا حملات متعدد ازبک ها برای باز کردن دروازه ایران بی نتیجه بماند و با استفاده از اتفاق به پیروزی برسیم.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کار دفاع تیمی ملی پوشان ایران در مسابقه با ازبکستان بسیار ضعیف بود و بازیکنان حریف به راحتی از فضای باز تیم ایران استفاده می کردند و موقعیت های زیادی برای گلزنی خلق کردند.

پنجعلی تاکید کرد: به نظر من این سه امتیاز بادآورده بود و اگر تیم ملی در مسابقات بعدی هم با همین شیوه بازی کند مقابل تیم های کره جنوبی و قطر به مشکل می خورد.

وی افزود: سه امتیاز مسابقه با ازبکستان در روند صعود تیم ملی به جام جهانی بسیار تاثیر گذار است اما تیم ملی برای مسابقات پیش رو نیاز به تغییر دارد تا دیگر شاهد چنین بازی های از بازیکنان نباشیم.

ورزشی**۲۰۲۴** ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۶۲۳۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.