پنجمین جشنواره و نمایشگاه تخصصی غذای سالم

۱۸ تا ۲۱ مهرماه
پنجمین جشنواره و نمایشگاه تخصصی غذای سالم

۰۹:۲۵ (سه شنبه ۲۰ تیر )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

پنجمین جشنواره و نمایشگاه تخصصی غذای سالم در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مهرماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های کانون برگزار می‌شود.

 به نقل از دبیرخانه پنجمین جشنواره و نمایشگاه تخصصی غذای سالم، این نمایشگاه با هدف اشاعه فرهنگ تولید و مصرف فرآوردهای غذای سالم، در راستای سیاست‌های سازمان غذا و دارو و با همکاری، تشکل‌ها، واحدهای تولیدی و دست اندرکاران مرتبط در حوزه تولید و سلامت، با شعار غذای سالم برای همه برگزار خواهد شد. 

برگزاری این جشنواره در طول چهار سال گذشته تبعات مثبت فراوانی را به همراه داشته است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به شناخت و آگاهی مصرف کنندگان از محصولات سالم غذایی و ترغیب و تشویق تولید کنندگان به تولید محصولات سالم جهت رقابت در بازار اشاره کرد. 

این جشنواره با ماهیت ترویج، فرهنگ سازی، اطلاع رسانی، هم اندیشی و تبادل دستاوردهای تولیدی برگزار می‌شود و تلاش می‌کند تا در پنجمین سال برگزاری بتواند نقش تاثیر گذار خود را در حوزه سلامت و ایمنی غذا ایفا نماید. 

از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه می‌توان به برگزاری نمایشگاه تخصصی با حضور واحدهای تولید کننده غذای سالم، برگزاری و گردهمایی طلایه داران ایمنی و سلامت صنایع غذایی کشور با حضور شرکت کنندهای دارای نشان سیب سلامت، برگزاری جشنواره دنیای تغذیه و سلامت همزمان با روز جهانی کودک و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و تقدیر از واحدهای نمونه در روز جهانی غذاست. 


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.