پنجمین دادگاه کهریزک؛ حیدری‌فر اظهارات جلسه قبل را تکذیب کرد

ایران > حقوقی‌و قضایی
متهم ردیف دوم که جلسه قبل مدعی بود اظهارات شهود روح الامینی به سبب اینکه خودشان از متهمان کهریزک می باشند فاقد ارزش است امروز ۱۱ اردیبهشت ماه پیش از ورود به دادگاه و در جمع خبرنگاران عنوان کرد: من هیچ وقت این حرف را نزدم.

ایلنا نوشت: پنجمین دادگاه غیرعلنی متهمان کهریزک با حضور مرتضوی و حیدری فر متهمان ردیف اول و دوم و همچنین اولیاء دم در حالی آغاز شد که حیدری فر متهم ردیف دوم پیش از ورود به دادگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من جلسه قبل دفاعیان خود را به همراه وکیلم عنوان کردم امروز نوبت دفاعیات آقای حداد است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حداد خود در این جلسه دادگاه حضور خواهد داشت گفت: اطلاعی ندارم ولی الالقاعده وی امروز نیز نخواهد آمد.

متهم ردیف دوم در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه جلسه قبل روح الامینی در واکنش به اظهارات شما عنوان کرد: که مگر حیدری فر سخنگوی من و دستگاه قضایی نیز شده است اظهار داشت: من از طرف روح الامینی حرفی نزده‌ام فرزند وی در اغتشاشات سال ۸۸ حضور داشته و عکس وی نیز روی پایگاه اینترنتی‌ها است.

در ادامه خبرنگاری خطاب به حیدری فر گفت: شما جلسه قبل عنوان کردید که شهود روح الامینی از متهمین کهریزک می باشند و حق اظهارنظر ندارند که حیدری فر در تکذیب حرف‌های جلسه قبل خود صراحتا گفت من هیچ وقت این حرف‌ها را نگفتم.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.