پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی چوب/ میان چوب‌ها قرعه‌کشی می‌شود

۱۴اردیبهشت،

امروز افتتاح می‌شود

دبیر پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی چوب اعلام کرد: این سمپوزیوم امروز ۱۴ اردیبهشت ماه در بوستان نوروز افتتاح می‌شود.

سید مجتبی موسوی دبیر پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی چوب در گفت و گو با خبرنگار تجسمی‌ هنرآنلاین گفت: طبق برنامه از پیش اعلام شده پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی چوب امروز ۱۴ اردیبهشت ماه در بوستان نوروز واقع در میدان آرژانتین، ابتدای خیابان افریقا افتتاح می‌شود.

او در ادامه با اشاره به اینکه برای تحویل چوب به هنرمندان قرعه کشی انجام می‌شود اظهار کرد: روز قبل ضمن برپایی ورک شاپی برای دانشجویان و دستیاران چوب‌های دانشجویان با انجام قرعه کشی در اختیارشان قرار گرفت. امروز هم در مراسم افتتاحیه چوب‌های هنرمندان بخش اصلی قرعه کشی می‌شود.

موسوی در این باره افزود: برخلاف سنگ که در دو سمپوزیوم قبل در اندازه مشخص برش می‌خورد و در اختیار هنرمندان قرار می‌گرفت در این دوره با توجه به تفاوت‌های موجود در ذات چوب برای جلوگیری از هر گونه مشکلی با قرعه کشی آنها را در اختیار هنرمندان قرار می‌دهیم.

به گفته دبیر پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی چوب در مراسم افتتاحیه که امروز عصر از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ در بوستان نوروز انجام می‌شود جمعی از هنرمندان، اساتید و مدیرانی چون دکتر شوشتری مدیرعامل سازمان زیباسازی حضور پیدا می‌کنند.
در سمپوزیوم امسال ۱۳ هنرمند ایرانی و ۷ هنرمند خارجی در بخش اصلی، ۱۰ هنرمند در بخش دانشجویی و ۲ هنرمند مدعو حضور دارند.

لازم به یادآوری است، پنجمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی با چوب ۱۴ اردیبهشت ماه در پارک نوروز واقع در بوستان آب و آتش افتتاح می‌شود. این سمپوزیوم به صورت غیر رقابتی با هدف توسعه هنر مجسمه‌سازی معاصر ایران و تلطیف فضاهای شهر تهران از طریق فراهم آوردن شرایط بروز و شکوفایی آفرینش‌های هنری، تعمیم نگاه زیباشناسانه در جامعه، تبادل تجربیات، اطلاعات و مهارت‌ها، در زمینه مجسمه‌سازی شهری در میان هنرمندان و آشنایی شهروندان با مراحل اجرای آثار هنری، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۱/۳۴


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.