پنجمین عنوان قهرمانی ویلییافر در ویمبلدون

یکی از بهترین تنیسورهای زن جهان توانست با پیروزی مقابل حریف خود در فینال رقابت های جهانی تنیس ویمبلدون برای پنجمین بار قهرمان شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تری بال فوتبال، سرینا ویلیافر که در این دوره با غیبت خواهرش نیز روبرو بود توانست با نتیجه ۲-۶، ۷-۵ و ۱-۶ مقابل رادواسنکا در فینال طلایی ترین تورنمنت تنیس جهان پیروز میدان باشد و برای پنجمین بار عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.
او با این قهرمانی در سطح بهترین های تنیس جهان در گروه زنان از جمله خواهرش ونوس همچنین لوتی وشل لوت کوپر هم رتبه کنند آنها نیز توانسته اند هر کدام پنج مرتبه قهرمان تنیس ویمبلدون باشند.
پیروزی مقابل رادوانسکا برای ویلیافر بسیار آسان به نطر می رسید زیرا که این اولین مرتبه بود که رادوانسکا به این مراحل راه می یابد تلاش های او برای غلبه بر سویفا بی نتیجه ماند.
ویلیام برای چهاردهمین مرتبه تاج قهرمانی گرنداسله های تنیس در گروه انفرادی را از آن خود کرد و ثابت نمود که برای او بهترین بود آسان است.
عده ی زیادی وی را با خواهرش مقایسه کرده و معتقد بودند که ونوس بسیار بهتر از اوست اما سریفا نیز نشان داد که در تنیس دست کمی از خواهر قهرمانش ندارد./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.