پنجمین نسخه آزمایشی ios7 با تغییرات مطلوب

ممتازنیوز:

ios7-beta5-new

با معرفی سیستم عامل ios7 شاهد یک جهش و ارتقای فوق العاده نسبت به نسخ قبلی آن بودیم و بدون شک میلیون ها کاربر این سیستم عامل در سراسر جهان برای عرضه نسخه نهایی آن، لحظه شماری می کنند. اکنون شرکت اپل پنجمین نسخه از نسخ آزمایشی ios7 را با عنوان beta 5 معرفی کرده است.

در نسخه جدید شاهد تنظیمات جدید، تغییرات در control center و بخش پیام رسانی آن می باشیم. نسخه پنجم آن فقط ۸ روز پس از نسخه چهارم عرضه می گردد و این موضوع بیانگر آن است که اپل سخت در حال کار بر روی سیستم عامل جدید خود برای نبردی قدرتمندانه با سیستم عامل های رقیب می باشد. کاربرانی که نسخه چهارم را دریافت کرده بودند با ۲ مشکل مواجه شدند. آن ها در هنگام اجرای برنامه های Skype و Google Plus با خطا روبرو شده و قادر به اجرای آن ها نبودند.

ios71

اکنون پنجمین نسخه باز شاهد تغییرات مطلوب دیگری بوده است و در آن که با کد ۱۱A4449a شناخته می شود، بخش تنظیمات دچار تغییرات زیادی شده و از آیکون های رنگی در این بخش استفاده شده است. شما می توانید آیکون های جدید را در عکس بالا مشاهده بفرمایید.
تغییر دیگر در نسخه جدید مربوط به بخش Control Center می باشد که کاربر قادر خواهد بود آن را در هنگامی که برنامه ای را اجرا کرده است، غیرفعال کند. در نسخ قبلی در بعضی از شرایط این بخش به صورت ناگهانی در حین اجرای برنامه ها و بازی ها نمایش داده می شد که برای کاربران مشکل ساز شده بود.
به احتمال بسیار زیاد همزمان با معرفی آیفون۵S در شهریور ماه و عرضه جهانی آن در مهر، می توان شاهد نسخه نهایی این سیستم عامل باشیم که به تنهایی به لطف ظاهر مدرن رابط کاربری خود می تواند قشر عظیمی از کاربران اندرویدی و سایر پلتفرم ها را به سمت محصولات اپل بکشاند.

geeky-gadgets

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.