پنج آزادکار المپیکی به نیمه‌نهایی رسیدند

جام جم آنلاین: رضا یزدانی، کمیل قاسمی، احسان لشکری، حسن رحیمی و مسعود اسماعیل‌پور در نخستین روز از رقابت‌های کشتی جایزه بزرگ مادرید راهی دیدار نیمه نهایی شدند.

کمیل قاسمی در وزن ۱۲۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل آلکسی شیماروف، کشتی‌گیر روسی الاصل تیم بلاروس و دارنده مدال طلای جهان و چند مدال اروپایی در دو تایم با نتایج مشابه یک بر صفر در کلینچ به پیروزی دست یافت.

وی در مرحله نیمه نهایی به مصاف فاتح چاکراوغلو، کشتی گیر کهنه کار ترکیه‌ای می‌رود. چاکراوغلو در کشتی قبلی خود از سد دانیل لیگتی، کشتی گیر مطرح مجارستانی گذشت.

رضا یزدانی، آزادکار وزن ۹۶ کیلوگرم کشورمان که در دور نخست حریفی از اسپانیا را مغلوب کرده بود در دور دوم نیز کشتی گیری از مصر را شکست داد تا در مرحله نیمه نهایی به مصاف کشتی گیری از ترکیه برود.

مسعود اسماعیل‌پور در وزن ۶۰ کیلوگرم در دور نخست فارغ از مصر را در دو تایم مغلوب کرد. وی در دور دوم نیز در دو تایم از سد آشیروف از قزاقستان گذشت تا در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار کشتی گیران پورتوریکو و مکزیک روبرو شود.

احسان لشکری در وزن ۸۴ کیلوگرم در دور اول مقابل دانیال دیاز از ونزوئلا نفر اول رقابت‌های گزینشی المپیک در چین در سه تایم به برتری دست یافت. وی در دور دوم نیز مقابل بینیچی از ترکیه در سه تایم به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

حسن رحیمی نیز در وزن ۵۵ کیلوگرم در دور نخست مک فارلان از انگلیس را در دو تایم شکست داد و در دور دوم  مک کینا دیگر نماینده این کشور را در دو تایم مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

هفت آزادکار کشورمان طبق برنامه مسئولان برگزاری رقابت‌ها، عصر امروز شنبه به وقت محلی مسابقات خود را تا حضور در دیدار فینال ادامه می‌دهند و رقابت‌های رده بندی و فینال نیز صبح فردا یکشنبه برگزار می‌شود.

رقابت‌های کشتی جایزه بزرگ مادرید با حضور ۸۰ کشتی گیر المپیکی از ۴۲ کشور دنیا از امروز شنبه و به مدت دو روز در شهر مادرید اسپانیا برگزار می‌شود. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.