پنج بازیکن غیربومی تیم هندبال کاسپین قزوین را در لیگ برتر همراهی می کنند

ˈسیدمحمد حسینیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در فرصت کمی که برای تشکیل نفرات تیم داشتیم، با صلاحدید کادر فنی پنج بازیکن غیربومی از سوی باشگاه به خدمت گرفته شدند.

وی اضافه کرد: ˈشهرام خزاییˈ از مازندران، ˈوحید فروغیˈ، ˈسعید عاصیˈ و ˈمیلاد اکبریˈ از آذربایجان شرقی و ˈبهروز حسابیˈ از اردبیل، بازیکنان غیربومی تیم هندبال کاسپین قزوین در رقابت های هندبال لیگ برتر باشگاه های ایران را تشکیل می دهند.

سرپرست تیم هندبال کاسپین قزوین با بیان اینکه بدنه اصلی این تیم را بازیکنان بومی تشکیل می دهند، اظهار کرد: امیدواریم این بازیکنان در جریان رقابت های لیگ برتر بتوانند شایستگی هندبال قزوین را به رخ حریفان بکشانند.

حسینی در پایان با بیان اینکه هر تیم می تواند در فهرست خود نام ۲۴ بازیکن را به فدراسیون هندبال اعلام کند، اضافه کرد: هنوز شش جای خالی در فهرست تیم خود داریم که در فرصت کافی سعی می کنیم با به خدمت گرفتن بازیکنان جدید، تیم را تقویت کنیم.

گفتنی است، تیم هندبال کاسپین قزوین پس از انصراف و کناره گیری یکی از تیم های لیگ برتری، از سوی فدراسیون هندبال جواز حضور در این مسابقات را بدست آورد.

۷۳۹۲/۶۱۴/۱۶۴۴

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.