پنج شیوه طبیعی برای غلبه بر سرما‌خوردگی

خس خس سینه، سرفه و عطسه کردن همه این ها علائم فصل زمستان است و مشکل این است که این علائم با داروهای سنتی می تواند منجر به بروز انواع دیگری از اختلالات شود. ضد احتقان‌ها و مواد شیمیایی می توانند بیش از حد شما را تمام شب بیدار نگه دارند در حالی که بسیاری دیگری از داروها شما را به جایی می رساند که تنفس برایتان سخت می شود. همچنین اختلاط داروها می تواند کاملا خطرناک باشد.

به گزارش بی باک به نقل از ایسنا، تراویس جو استورک نویسنده، Doctors و The Lean Belly Prescription، شما را راهنمایی می کند تا با استفاده از روشهای ساده و طبیعی با سرماخوردگی مقابله کنید.

جو استورک می گوید:” افزایش مصرف آب می تواند به مخاط نازک بینی کمک کند و بینی گرفته شده را تسکین دهد، بنابراین حتی اگر احساس نمی کنید که تشنه هستید بیشتر بنوشید زیرا بدن شما به آب نیاز دارد.

موادشیرین مصرف کنید و اگر احتقان در بینی خود دارید عسل بخورید. عسل در مقایسه با مواد و عناصر اصلی در تسکین دهنده های سرفه، به همان اندازه در کاهش شدت و فرکانس سرفه های موثر است این مسئله به احتمال زیاد به دلیل اثرات ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی آن است. عسل همچنین باعث تسکین گلوی تحریک شده می شود.

با افزایش رطوبت ویروس‌های سرما خوردگی در معابر خشک بینی رشد می کنند. باتوجه به اینکه در فصل زمستان در فضای باز ترکیبی از هوای خشک و سرد وجود دارد و داخل ساختمان هوای گرم و خشک، حتی خشک تر از بیرون است، بنابرین سرماخوردگی در این فصل مرسوم است، بنابراین یک دوش گرم مفید است و بخار به عنوان یک ضد احتقان طبیعی عمل می کند و به عنوان باز کننده مجاری تنفسی و مرطوب کننده بینی است در غیر این صورت بینی خشک می ماند.

سوپ مرغ برای سرما خوردگی بسیار مفید است و از تولید ترکیبات التهابی که در عفونت ویروسی ایجاد می شود، ممانعت و به تنفس آسانتر کمک می کند، به علاوه مرغ با بالا بردن عامل هیدراتاسیون خود، باعث از بین رفتن گرفتگی و مخاط نازک می‌شود.

همچنین مطالعات متعدد اخیر نشان داد که اسپری بینی می تواند علائم عفونت‌های تنفسی را کاهش دهد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.