پنج طرح عمرانی در شهر میلاجرد استان مرکزی به بهره برداری رسید

۱۸ام بهمن ،

به گزارش ایرنا، این طرح ها با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال شامل ساخت پارک لاله به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و ۲۵ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، جدول گذاری معابر شهری به طول سه کیلومتر، احداث پارکینگ و آشیانه موتوری و آتش نشانی با زیر بنای ۶۰۰ مترمربع است.

استاندار استان مرکزی در حاشیه افتتاح این طرح ها در جمع خبرنگاران گفت: شهر میلاجرد به عنوان یکی از مناطق نوپای استان، نیازمند توسعه سریع است.

ˈعلی اکبر شعبانی فردˈ افزود: خوشبختانه شهر میلاجرد براساس اصول شهرسازی و بصورت شطرنجی ساخته شده است و باید برای تقویت مبلمان شهری و ایجاد نشاط و شور در شهر از نظر و مشارکت مردم بهره کافی برده شود.

وی در خصوص اصلاح وضعیت آسفالت معابر شهری و جاده ها نیز ادامه داد: با خرید یک دستگاه سنگ شکن و امکانات ویژه برای سازمان همیاری شهرداری های استان مرکزی در شش ماه اول سال ۹۲ جاده ها و شهرهای این استان از نظر روکش آسفالت ترمیم می شوند.

ریس شورای اسلامی شهر میلاجرد نیز گفت: ۸۰ درصد خیابان های این شهر آسفالت شده و ۲۰ درصد مابقی نیز نیازمند تخصیص اعتبار است.

ˈعبدالحمید محمودیˈ افزود: شش هکتار توسعه فضای سبز برای این شهر طراحی شده که برای این مهم یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است.ک/۲

۵۶۰/۵۰۷

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.