پنج میلیون نفر روز در فعالیت های بسیج سازندگی آذربایجان شرقی مشارکت کردند

۱۸اردیبهشت،

سرهنگ صفر قایمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: گروه های جهادی استان در تمام شهرستان های ۲۰ گانه در زمینه های عمران و آبادانی، زیرساختی، بهداشت و درمان و مسکن فعالیت دارند.

وی گفت: طی این مدت ۲۷۲ تیم پزشکی برای درمان و ارایه خدمات پزشکی به نقاط محروم استان اعزام و با دایر کردن بیمارستان های صحرایی در شهرستان مرزی جلفا در منطقه سیه رود و مناطق زلزله زده ورزقان با کمک بسیج جامعه پزشکی خدمات ویژه ای ارایه کردند.

قایمی بیشترین فعالیت نیروهای جهادی بسیج سازندگی را در شهرستان ورزقان اعلام کرد و گفت: در این منطقه از سال قبل تاکنون ۵۹ گروه جهادی به تعداد ۱۰ هزار و ۹۹ نفر از مرحله شناسایی تا ساخت منازل مسکونی انجام وظیفه کرده اند.

وی ادامه داد: گروه های جهادی دانش آموزی نیز در قالب اردوهای هجرت دانش آموزی در مرمت و زیباسازی و رنگ آمیزی ۷۰۲ باب مدرسه با مشارکت ۲۰ هزار و ۱۳۵ نفر در ۲۱ شهر استان فعالیت داشتند.

قایمی تعمیر و مرمت اساسی چهار باب مسجد در روستاهای چاراویماق، اهر و کلیبر و تکمیل یک باب مسجد در روستای گول از توابع شهرستان چاراویماق را از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی آذربایجان شرقی بیان کرد.

۵۸۷/۷۲۳۶

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.