پنج نشست در هفتمین روز نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می شود

‘امیرحسین فقیهی’ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن چهار سالن برای برگزاری نشست ها در نظر شده که این سالنها به نام های شهدای هسته ای نام گذاری شده اند.

وی افزود: امروز قبل از افطار نشست بررسی تطبیقی مفهوم امنیت فرهنگی را با حضور فاطمه براتلو خواهیم داشت که این نشست در سالن شهید احمدی‌روشن برگزار می شود.

فقیهی ادامه داد: در سالن شهید داریوش رضایی‌نژاد نیز آسیب‌شناسی فرقه‌های انحرافی توسط بخش دانشگاهی با حضور آیت‌الله قائم مقامی برگزار خواهد شد.

مسئول اطلاع‌رسانی محافل و مراسم بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به نشست های بعد از افطار اشاره کرد و افزود: در سالن شهید مسعود علی‌محمدی نشست بیداری اسلامی در فلسطین را با حضور محمد ایرانی و نقد عرفان اشو توسط بخش حوزوی با حضور حجت الاسلام عشقی در سالن شهید احمدی روشن برگزار خواهد شد.

فقهی آخرین برنامه نشست‌ امروز بعد از افطار نشست راهکارهای تأمین بهداشت است که با حضور جلیلی در بخش دانشگاهی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می شود.

وی ادامه داد: در بخش محافل و مراسم با همکاری شورای عالی قرآن غرفه‌ای را با عنوان همراه با ستارگان آسمان، دایره کرده که در آن تلاوت و حفظ قرآن کریم از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان نمایشگاه هر روزبا حضور یکی از اساتید برجسته حفظ و قرائت قرآن از ایران یا مصر برگزار می شود.

تهرام/۱۰۵۸/۱۵۵۶/ ۱۵۳۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۲۰۲۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.