پهپاد حزب‌الله سیستم دفاعی اسرائیل را شکست

جام جم آنلاین: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پرواز پهپاد حزب‌الله در سرزمین‌های اشغالی سیستم دفاعی اسرائیل را شکست.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز(جمعه) در حاشیه دومین کنفرانس ملی دانشجویی کارآفرینی و در جمع خبرنگاران درباره پرواز پهپاد حزب‌الله بر فراز آسمان سرزمین‌های اشغالی  اظهار داشت: این پرواز نشان داد که سیستم دفاعی رژیم اسرائیل بسیار ضعیف‌تر از آن چیزی است که آنها ادعا می‌کردند و مردمی که در سرزمین‌های اشغالی هستند از ادعاهای پوچ دولتمردانشان بیشتر آگاه شدند.

وی با طرح این سئوال که معلوم نیست چند پرواز دیگر در آسمان رژیم‌ صهیونیستی صورت گرفته است ادامه داد: شاید پروازهای بیشتری در سرزمین های اشغالی صورت گرفته است و رژیم صهیونیستی تنها متوجه همین پرواز شده باشد که این یک سوال در فکر مردم سرزمین‌های اشغالی است.

رضایی در پاسخ به سؤالی در مورد اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه کشور باید به مسیر سابقش برگردد، اظهار داشت: هرکسی دیدگاه و نظرات خودش را مطرح می‌کند؛ اما مهم این است که در شرایط کنونی کشور همه باید دست به دست هم بدهیم تا از این شرایطی که هم اکنون دشمنان برایمان ساخته‌اند با سربلندی عبور کنیم.

وی گفت: من نظر خاصی در رابطه با اظهارات آقای هاشمی ندارم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص حضورش در انتخابات ریاست جمهوری آینده هم گفت: هنوز تصمیمی در این رابطه نگرفته‌ام.

رضایی در پاسخ به این سؤال که به نظر شما تحریم‌های زمان جنگ سخت‌تر بود یا تحریم‌های حال حاضر، افزود: آنچه که مسلم است این است که ملت ایران می‌تواند از این تحریم‌ها عبور کند؛ البته این مشروط به آن است که تدبیر و برنامه‌ریزی وجود داشته باشد و مسئولان دور اندیشی کنند تا مردم در اداره کشور و اقتصاد نقش داشته باشند.

وی اضافه کرد: مطمئنم که ملت ایران طی سال‌های آینده تحریم‌ها را خنثی می‌کند و اقتصاد ایران را به یک شکوفایی می‌رسانند.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.