پهپاد ساخت ایران بزودی در فراز آسمان‌ها به پرواز در می‌اید

۰۵اردیبهشت،

رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پهپاد ساخت ایران که مهندسی معکوس پهپاد آمریکایی ARQ170 است بزودی به پرواز در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران؛ علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس  ظهر امروز (پنج شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه) در جریان بازدید از جزایر سه گانه با حضور در جمع نظامیان جزیره تنب بزرگ گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا از اقتدار و امنیت بالایی برخوردار بوده و روز به روز به قدرت خود ادامه می دهد.

وی افزود:  به طور مثال پاکستان که  برنده سلاح هسته‌ای است  از امنیت و اقتدار کافی برخوردار نبوده و جنگنده‌های  بدون سرنشین آمریکا روزانه  چندین نفر از مردم این کشور را می‌کشند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجه در ادامه به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در صنایع نظامی و دفاعی اشاره کرد و گفت: در آینده  پهپاد ساخت ایران که مهندسی معکوس پهپاد آمریکایی  ARQ170 است به پرواز در خواهد آمد.

وی در پایان گفت:  با همت  شما نظامیان  و مردم غیور ایران  جمهوری اسلامی روز به روز پیشرفت خواهد کرد.

 لازم به ذکر است: علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس به همراه هشت  عضو دیگر این کمیسیون ، استاندارو معاون سیاسی استاندار هرمزگان از صبح امروز در حال بازدید از جزایر سه گانه جمهوری اسلامی ایران می باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.