پوتین به ایران سفر می کند

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

یک روزنامه پرشمارگان روسی از برنامه سفر ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه به ایران در اواسط ماه اوت (مرداد) امسال خبر داد.

یک روزنامه پرشمارگان روسی از برنامه سفر ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه به ایران در اواسط ماه اوت (مرداد) امسال خبر داد.

 روزنامه کامرسانت چاپ مسکو روز چهارشنبه به نقل از منابع آگاه به برنامه سفر پوتین به ایران اشاره و اعلام کرد: رییس جمهوری ایران در سفر دو روزه خود که ۱۲ اوت (۲۱ مرداد) آغاز خواهد شد از ایران دیدن خواهد کرد.

در گزارش روزنامه روسی گفته شده است: کرملین امیدوار است روی کار آمدن حسن روحانی رییس جمهوری جدید ایران ،مذاکرات در باره برنامه هسته ای ایران را سرعت بخشد.

در گزارش آمده است: مسکو امیدوار است که روحانی در مباحث پیرامون برنامه هسته ای ایران انعطاف بیشتری داشته باشد.

به نوشته روزنامه روسی، پوتین در این سفر دربارهٔ موضوعات دوجانبه، ازجمله احداث واحدهای جدید در نیروگاه هسته ای بوشهر و تحویل مجموعه های پدافند هوایی آنتی-۲۵۰۰ بجای سامانه موشکی دفاعی اس-۳۰۰ با سران ایران گفت و گو کند.

در گزارش کامرسانت آمده است: روسیه امیدوار است با دستیابی به چنین توافقی ایران را برای پس گرفتن شکایت چهار میلیارد دلاری خود علیه شرکت روس آبارون اکسپورت از دادگاه داوری بین المللی متقاعد کند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.