پورتال صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت راه‌اندازی شد

۲۶ام بهمن ،

12-168.jpg

سرپرست امور دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از راه‌اندازی پورتال صندوق رفاه به منظور تسهیلات بیشتر به دانشجویان خبر داد.

مریم فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به راه‌اندازی پورتال صندوق رفاه دانشجویان در ۶۰ درصد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گفت: این پورتال فضای ارتباطی دانشجویان با دانشگاه برای استفاده از تسهیلات رفاهی صندوق رفاه دانشجویان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های این پورتال، گفت: تعیین تقویم زمانی ثبت درخواست تسهیلات برای گروه‌های آموزشی مختلف بر اساس رشته، سال ورود، جنسیت و تطبیق همزمان درخواست با آیین‌نامه تسهیلات دانشجویان از ویژگی‌های این پورتال است.

سرپرست امور دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت افزود: در قبل اگر دانشجویی برای استفاده از تسهیلاتی درخواست می‌داد، باید درخواست آن توسط کارشناس دانشگاه مورد بررسی قرار می‌گرفت، در حالی که این پورتال به صورت هوشمند در صورت واجد شرایط بودن دانشجو، برای استفاده از تسهیلات مورد نظر خود پاسخ می‌دهد.

فراهانی ملاحظه پیگیری نتیجه درخواست، کاهش نیاز به حضور دانشجو و افزایش سرعت فرآیند استفاده از تسهیلات را از دیگر ویژگی‌های صندوق عنوان کرد و گفت: طراحی این سامانه از اواخر سال ۹۰ با همکاری کارشناسان دانشگاهی آغاز شده است و پس از طی مراحل آزمایشی، به صورت کلی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کارشناسان دانشگاه‌ها در سه مرحله برای استفاده از این پورتال، آموزش لازم فرا گرفته‌اند، اظهار کرد: صندوق رفاه دانشجویان آمادگی دارد که چهارمین دوره آموزش را در بهار ۹۲ برگزار کند.

وی در خصوص چگونگی نحوه استفاده دانشجویان از این سامانه، گفت: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه خود، از طریق لینک مربوطه‌ای که در این زمینه در پایگاه اینترنتی دانشگاهشان قرار گرفته است، وارد پورتال شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.