پوررنجبر: پروژه تدوین استراتژی فناوری اطلاعات مخابرات عملیاتی شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، با اشاره به اینکه باید در حوزه ی فناوری اطلاعات نیز همگرایی وجود داشته باشد ، خاطر نشان کرد : اگر هم افزایی در این بخش ادامه پیدا کند ، پویایی و چابکی را برای ساختار شرکت به ارمغان خواهد آورد.
 
 
مظفر پور رنجبر ، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، رسالت اجتماعی را مهم ترین انگیزه در اجرای پروژه دانست و گفت : در هر بنگاه اقتصادی ، چه کوچک و چه بزرگ ، آنچه برای همه اهمیت دارد ، نتایجی است که منافع ملی را در کشور تأمین می کند.
 
پور رنجبر با اشاره به اینکه در شرکت مخابرات ایران فرصت های بسیاری برای رشد وجود دارد ، افزود : فناوری اطلاعات در این شرکت باید با استفاده از این فرصت ها در زمان خود شرکت را به تعالی برسانند.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، طول و عرض شرکت مخابرات ایران را برابر با طول و عرض کل کشور دانست و گفت : دامنه ی ارائه ی خدمات در شرکت مخابرات ایران به اندازه سطح کل کشور وسیع است ؛ لذا باید با در نظر گرفتن نیازهای مردم در حوزه ی ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت تأمین آن ، بیش از پیش تلاش کرد.
وی دو عامل عشق و عقل را عناصر اصلی تحقق هر پروژه دانست و گفت : بدون این دو عامل ، اجرای هر پروژه ای با شکست مواجه خواهد شد.
 
پور رنجبر ، داشتن اطلاعات صحیح و به روز را مبنای اصلی حرکت رو به رشد پروژه دانست و افزود : اگر اطلاعات ورودی پروژه ، دقیق و واقعی باشد ، هر تصمیمی که اتخاذ شود دارای عقلانیت خواهد بود. 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه حوزه ی IT در شرکت مخابرات ایران فقط یک حوزه فنی نیست ، بلکه یک حوزه ی استراتژیک مدیریتی است ، گفت : در این حوزه باید سوء عملکردها به عنوان عوامل بازدارنده ، شناسایی و حذف و حسن عملکردها تقویت شود.
وی وجود فناوری اطلاعات را اساس برنامه های مخابرات عنوان کرد و افزود : اگر روح فناوری اطلاعات در ساختار سازمانی شرکت دمیده شود ، شاهد شکوفایی شرکت در این حوزه خواهیم بود.
 
پور رنجبر پروژه ی تدوین استراتژی فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران را یکی از پروژه های مهم و ملی دانست و گفت : خوشبختانه مدیران و دست اندرکاران این حوزه در مرحله ی تدوین استراتژی خوب عمل کردند ؛ از این رو امیدوارم با به کارگیری عقلانیت و سعی و تلاش روزافزون ، این پروژه به خوبی عملیاتی شود.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، با اشاره به اینکه باید در حوزه ی فناوری اطلاعات نیز همگرایی وجود داشته باشد ، خاطرنشان کرد : اگر هم افزایی در این بخش ادامه پیدا کند ، پویایی و چابکی را برای ساختار شرکت به ارمغان خواهد آورد.
 
زمانی ، معاون فناوری اطلاعات مدیر عامل نیز در بخش دیگری از این نشست ، با اشاره به نقش کلیدی پروژه تدوین استراتژی فناوری اطلاعات در برنامه ی تغییر و تحول شرکت گفت : تحقق تدوین این استراتژی ، حاصل انجام یک فرآیند سخت و مجدّانه ی همکاران این حوزه است که در این نشست ، با بستن بیعت و پیمان در جهت انسجام بیشتر با یکدیگر تا پایان پروژه همراه خواهند بود.
 
معاون فناوری اطلاعات مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، برگزار ی این نشست را یکی از استانداردهای آغاز به کار پروژه عنوان کرد و افزود : اطلاع رسانی ، اولین شرط اجرای این پروژه است که به شکر خداوند تا این لحظه در زمینه ی انتقال مفاهیم و اطلاعات به ذینفعان پروژه ، به خوبی اقدام شده است.
 
گفتنی ست ، این نشست با عنوان آغاز رسمی (Kick Off) پروژه ی تدوین استراتژی فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران ، امروز یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۲ با حضور پور رنجبر ، مدیر عامل ، زمانی ، معاون فناوری اطلاعات مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، مدیران شرکت های ارتباطات ثابت ، سیار و مخابرات ایران و مدیران پروژه های تغییر و تحول برگزار شد.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.