پورشه کاین توربو S مدل ۲۰۲۴ [ویدئو]

دومین نسل خانواده پورشه کاین هم اکنون عضو جدیدی به خود می بیند؛ خودرویی که قدرتمندترین کاین تاریخ است: کاین توربو S . . .

۲۰۲۴ Porsche Cayenne Turbo S

در زیر کاپوت توربوS همان پیشرانه حجیم و قدرتمند مدل های توربو قرار گرفته که با تغییر برنامه ریزی ECU، افزایش فشار توربوها و افزایش حجم هوای ورودی به آن این موتور ۴٫۸ لیتری V8 می تواند ۵۵۰ اسب بخار قدرت به همراه ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند که اگرچه نسبت به پانامرا توربو به ترتیب ۵۰ اسب بخار و ۵۰ نیوتن متر بیشتر است اما نسبت به پانامرا توربوS قدرت آن ۱۰ اسب بخار بیشتر ولی گشتاورش ۵۰ نیوتن متر کمتر است.

شتاب صفرتاصد این خودرو ۴٫۵ ثانیه (۰٫۲ ثانیه سریع تر از کاین توربو) و حداکثر سرعتش به بیش از ۲۸۳ کیلومتر برساعت (۵٫۰ واحد بیشتر از کاین توربو) می رسد. مصرف سوخت این خودرو نیز در سیکل ترکیبی ۱۱٫۵ لیتر اعلام شده است.

پورشه بر روی کاین توربوS هم اکنون سیستم های مانند Active Suspension Management  که در کنار سیستم تعلیق بادی خودرو کار می کند، Dynamic Chassis Control که با ثابت نگه داشتن ارتفاع تعلیق بر روی هر چهار چرخ منجر به عبور پایدار و ایمن در پیچ ها می شود و همچنین سیستم قفل الکترونیکی دیفرانسیل به همراه سیستم Torque Vectoring Plus که وظیفه تقسیم گشتاور میان چرخ ها را برعهده دارد، ازجمله امکانات استاندارد این خودرو خواهند بود.

استفاده از رنگ مشکی براق در ورودی هوای جلو، لنز چرغ ها و همچنین قسمت پایینی آینه بغل ها به همراه رینگ های ۲۱ اینچی آلومینیومی که پیش از این در مدل های ۹۱۱ توربو نیز بکار می رفت از دیگر مشخصه های کاین توربوS خواهند بود.

فروش این خودرو از ژانویه ۲۰۱۲ در انگلستان و آلمان آغاز خواهد شد که قیمت پایه ای آن در این دو بازار به ترتیب ۱۰۷,۴۶۰ پوند (حدود ۱۷۲,۰۰۰ دلار) و ۱۵۱,۷۰۲ یورو (حدود ۱۹۶,۰۰۰ دلار) خواهد بود.

پورشه اسپرت شاسی بلند قیمت لوکس

فیسبوک


مجله پدال

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. amir nikoubayan:

    oooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.