پورعرب هنوز از شایعه درگذشتش اطلاع ندارد

خبرگزاری مهر: پویا پورعرب فرزند ابوالفضل پورعرب در واکنش به انتشار شایعه درگذشت پدرش در رسانه‌ها تأکید کرد: این خبر کذب محض است و هنوز هم نگذاشته‌ایم پدرم از این شایعه مطلع شود.

فرزند ابوالفضل پورعرب درباره شایعه منتشر شده مبنی‌بر درگذشت پدرش گفت: احمد میرعلایی به‌عنوان مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی صبح امروز این شایعه را  از خودش منتشر کرد و هیچ تماسی مبنی‌بر صحت و سقم آن با ما نداشت.

وی افزود: من خود بعد از انتشار این شایعه با آقای میرعلایی تماس گرفتم و پیگیر منبع خبر شدم. صددرصد از نظر قانونی پیگیر انتشار این خبر هستیم.

پورعرب تأکید کرد: البته مطمئن نیستیم منبع اصلی خبر آقای میرعلایی بوده‌است و یا فرد دیگری این خبر را در اختیار وی قرار داده‌است اما قطعاً از نظر قانونی پیگیر منبع انتشار این شایعه هستیم. نمی‌توان صرفاً به خبر یک خبرگزاری استناد کرد که مدعی شده‌است منبع اصلی این خبر مدیرعامل فارابی است.

فرزند این بازیگر باسابقه و مطرح سینمای ایران درباره وضعیت جسمانی ابوالفضل پورعرب و آمادگی وی برای گفتگو با رسانه‌ها در این خصوص تأکید کرد: پدرم به هیچ وجه در این‌باره صحبت نمی‌کند چراکه ما هنوز اجازه نداده‌ایم حتی از این شایعه مطلع شود.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.