پورمحمدی: تعلیق، بازی داخلی فدراسیون فوتبال بود

   حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پور محمدی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص روند کلی ورزش کشور اظهار داشت: به اعتقاد من ورزش کشور باید از زاویه‌های مختلف مورد بررسی قرار بگیرد و نقش رسانه‌ها حتی از مسئولان هم بیشتر است.

به گزارش فارس، وی افزود: به طور مثال در همان ابتدا گفتیم که انتخابات فدراسیون فوتبال مشکل قانونی دارد ولی رسانه‌ها گفتند که این مسئله به ضرر مملکت است و حتی ۵ دقیقه هم با ما صحبت نکردند و به تحلیل‌های خود پرداختند.

وی ادامه داد: همان زمان می‌گفتند ما تعلیق می‌شویم ولی من اعتقاد داشتم که این بازی داخلی و خارجی است و این بازی مربوط به داخل فدراسیون بود که هنوز هم این مسئله کم و بیش وجود دارد.

پورمحمدی در ادامه با اشاره به قوانین داخلی کشور گفت: مستقل بودن فدراسیون‌ها نافی قوانین داخلی یک کشور نیست و فکر نمی‌کنم کسی با قوانین داخلی مشکلی داشته باشد. اما داستان ورزش کشور جدا است و باید خیلی روی آن مسئله کار شود.

پورمحمدی در خصوص اینکه تکلیف واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی چه می‌شود گفت: مشکل ورزش کشور استقلال و پرسپولیس نیستند و فراتر از این حرف‌ها است که باید به صورت جدی به آن پرداخته شود. زیر ساخت‌ها باید اصلاح شود و عوامل ذینفع ورزش خروجی مناسبی را ارائه کنند. اقتصاد ورزش، صنعت ورزش و فرهنگ ورزش روی جامعه ما تاثیر گذار است.

وی در خصوص مقابله با بحث دو شغله بودن گفت: در بحث دو شغله‌ها فقط به ورزش ورود نکردیم و این یک موضوع بود که آن را ما  مسئله کردیم. این مشکل نه تنها در ورزش بلکه در اقتصاد و حوزه های دیگر هم وجود داشت. قانونی بود که باید انجام می‌شد و اگر شخصی هم باقی مانده باشد در خصوص آن ورود می‌کنیم. این یک مورد کاملا قانونی است که تا کنون هم رسیدگی به آن شده است.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.