پورمحمدی خبرداد: تعداد کاندیدای بیشتر فضای سیاسی را با نشاط‌تر می‌کند

۲۵ام بهمن ،

رییس سازمان بازرسی کل کشور و عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به سازوکار این تشکل سیاسی برای انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده، از انجام مذاکراتی بین جامعه روحانیت و ائتلاف ۱+۲ خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله مجتبی تهرانی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه “جامعه روحانیت مبارز سازو‌کار خود را دارد”، اظهار کرد: مذاکراتی با ائتلاف ۱+۲ داشته‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که “اصولگرایان به نامزد واحد خواهند رسید یا نه؟” گفت: نامزد واحد، تنها فرمول موجود نیست و آرایش‌های انتخاباتی مقتضیات خاصی دارد. باید منتظر باشیم تا فضا محیاتر باشد. ما در جامعه روحانیت مبارز سازوکار خودمان را داریم و جامعه روحانیت به عنوان محور اصولگرایان است.

پورمحمدی در پاسخ به پرسش دیگری دربارهٔ اظهارات آیت‌الله مهدوی‌کنی مبنی بر اینکه کسانی که رای ندارند نباید وارد عرصه انتخابات شوند، اظهار کرد: همه می‌توانند مخاطب این اظهارات باشند و مصداق‌تراشی نباید کرد. طبیعی است کسانی که احساس می‌کنند ظرفیت بالایی دارند وارد انتخابات می‌شوند و کسانی که این ظرفیت را ندارند نباید ورود کنند.

وی در پاسخ به این که آیا اگر هاشمی رفسنجانی کاندیدا شود شما از عرصه انتخابات کنار می‌روید یا نه پاسخ داد:‌ ان‌شاءالله بگذارید به وقتش.

فارس نوشت:

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: انتخابات آرایش خاص خود را دارد و شاید تعداد کاندیدای بیشتر فضای سیاسی را شاداب‌تر کند.
حجت‌الاسلام پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی در جمع خبرنگاران در مورد کاندیداتوری جریان اصولگرایان گفت: کاندیدای واحد که تنها فرمول انتخاباتی نیست،انتخابات آرایش خاص خود را دارد و شاید کاندیدای بیشتر فضای سیاسی را شاداب‌تر کند و باید منتظر ماند تا آن زمان چه اتفاقی می‌افتد.

وی در خصوص ائتلاف سه‌گانه نیز گفت: ما سازوکار خود را در جامعه روحانیت مبارز داریم و این جامعه به عنوان محور اصولگرایان سعی می‌کند یک سازوکار قوی، قابل‌ طرح و مقبول اجتماعی را مطرح کند و امیدواریم اصولگرایان با این سازوکار همراهی کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به سخنان اخیر رئیس مجلس خبرگان رهبری مبنی بر اینکه«چهره‌هایی که فکر می‌کنند رأی نمی‌آورند کاندیدا نشوند» گفت: این حتما خوب است زیرا باید کسانی که رأی ندارند فضا را برای کسانی که احتمالا دارای رأی می باشند آزاد بگذارند اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست.

حجت‌الاسلام پورمحمدی همچنین در پاسخ به یکی از بازاریان در خصوص گرانی‌ها گفت: این خبرنگارها نمی‌گذارند و حرفهای سیاسی می‌زنند و ما را غافل می‌کنند.

۲۷۲۱۹


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.