پورمحمدی مورد اعتماد رئیس قوه قضائیه است

پورمختار:

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس پیشنهاد مصطفی پورمحمدی به عنوان وزیر دادگستری را انتخابی به جا از سوی روحانی دانست و گفت:پورمحمدی مورد اعتماد رئیس قوه قضائیه است.

محمد علی پورمختار ، با اشاره به پیشنهاد مصطفی پورمحمدی از سوی روحانی به عنوان وزیر دادگستری، گفت: وزارت دادگستری وزارتخانه‌ای خاص است و بیشتر وظیفه برقراری ارتباطات بین دولت و قوه قضائیه و همچنین دولت با مجلس را برعهده دارد بنابراین وزارتخانه تصمیم گیر نیست.

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پورمحمدی مورد اعتماد رئیس قوه قضائیه است ومی‌تواند بخشی از مشکلاتی که میان دولت قبل و قوه قضائیه رخ داد را بر طرف کند و در تصویب لوایح قضایی نقش موثری داشته و همچنین در پیگیری اهداف قوه قضائیه در دولت موثر واقع شود.

رئیس سابق کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه پیشنهاد پورمحمدی به عنوان وزیر دادگستری انتخاب به جا و شایسته‌ای بوده، افزود: پورمحمدی فردی شناخته شده با سابقه‌ای روشن است که می‌تواند در دولت یازدهم منشا کارهای بزرگی باشد.

عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با تاکید براینکه پورمحمدی یکی از اصولگرایان کابینه دولت یازدهم است، گفت: با توجه به سوابق و کارنامه روشن و شفاف پورمحمدی می‌توان گفت که پیشنهاد وی به عنوان وزیر دادگستری درست و مناسب است.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.