پوریا درینی: بدشانسی دوره قبل را امسال جبران می کنم/باید قهرمان و جهانی شوم

۱۱اردیبهشت،

تیم ملی شطرنج کشورمان تهران را به مقصد کشور قطر به منظور حضور در مسابقات قهرمانی غرب آسیا ترک کردند.

پوریا درینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای دومین بار است که در مسابقات زون غرب آسیا شرکت می کنم، در دوره قبل به دلیل بدشانسی در مرحله پایانی عنوان قهرمانی را با مقام دومی عوض کردم اما امسال به دنبال جبران و رسیدن به مدال طلا خواهم بود.

استاد بزرگ شطرنج کشورمان تصریح کرد: برای حضور موفق در این مسابقات تمرینات را به طور شخصی و بدون مربی دنبال کردم، به طور مسلم نداشتن مربی کار را در مسابقات و همچنین رسیدن به آمادگی مطلوب سخت می کند اما باید با این وضعیت کنار آمد و مدارا کرد.

حضور یک مربی در کنار تیم سبب می شود تا در طول بازیها نقاط ضعف و قوت را به ما گوشزد کند اما در شرایط کنونی باید تمام کارها را خودمان انجام دهیم.

درینی یادآور شد: چندی پیش در مسابقات آزاد امارات شرکت کردم و این رقابت ها تجربه بسیار خوبی بود برای شناسایی عملکردم و توانستم ریتینگ بین المللی خود را ۱۷ درجه ارتقا دهم.ارزیابی نقاط ضعف و قوتم یکی دیگر از پیامدهای مهم حضور در این مسابقات بود به طوری که توانستم در فاصله به  وجود آمده تا آغاز رقابتهای قهرمانی غرب آسیا روی نقاط ضعف خود توجه بیشتری داشته باشم.

استاد بزرگ شطرنج کشورمان اظهار داشت: در این مسابقات دقابت میان هفت الی هشت شطرنج باز شرکت کننده از کشورهای منطقه بسیار سنگین و نزدیک است، اما من برای رسیدن به عنوان قهرمانی به قطر می روم،‌ با توجه به آنکه نفر اول این مسابقات راهی پیکارهای قهرمانی جهان می شود بازیهای سختی را پیش روی داریم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.