پورکیانی: همه جوانب را در نظر گرفته‌ایم

۲۵فروردین۱۳،

علی‌پور کیانی از آمادگی این تیم برای صعود مقتدرانه به لیگ بر‌تر خبر داد و اظهار کرد: باید نیم نگاهی به بازی شهرداری نیز داشته باشیم تا بنگریم که تقدیر چیست.

وی ادامه داد: در صورت امتیاز از دست دادن شهرداری تبریز کار ما بسیار آسان خواهد بود و ما با برد داخل خانه راهی لیگ بر‌تر می‌شویم، اما اگر شهرداری بازی خود را با برد پشت سر گذاشت تقدیر را با جان و دل می‌پذیریم و چاره‌ای جز این نیست.

به گزارش فارس، پور کیانی تصریح کرد: با علم به اینکه صعود به لیگ بر‌تر کار آسانی نیست ما همه جوانب را در نظر گرفته‌ایم و قصد داریم با اقتدار کامل در مسابقات خود به میدان برویم.

مدیر عامل باشگاه استقلال خوزستان با ابراز رضایت از جوان‌گرایی در این تیم عنوان کرد: در نیم فصل کارهای بسیار خوبی توسط کادر فنی انجام شد و این امیدواری را به ما داد که چنین روز‌هایی به وضوح مشخص باشد.

وی افزود: انصافاً کادر فنی و بازیکنان تیم زحمات زیادی را با حداقل توقعات و امکانات متحمل شدند از همه آنان به خاطر رسیدن به این جایگاه تشکر می‌کنم.

پور کیانی در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه استقلال خوزستان تاکنون تمام تعهدات خود را نسبت به پرداخت مطالبات بازیکنان به انجام رسانده و در صورت صعود به لیگ بر‌تر پاداشی را نیز برای اعضای تیم در نظر گرفته‌ایم.

تیم فوتبال استقلال خوزستان هم اکنون در مجموع بیست و پنج بازی ۴۶ امتیاز کسب کرده و هم امتیاز با تیم شهرداری تبریز در مکان دوم جدول رده بندی رقابت‌ها جای گرفته که در بازی پایانی خود باید منتظر لغزش تیم تبریزی در کرمانشاه باشد تا با برد خود راهی لیگ بر‌تر شود.

این تیم روز سه شنبه و از ساعت ۱۶ و سی دقیقه و در ورزشگاه تختی اهواز میزبان تیم فولاد یزد خواهد بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.