پور ابراهیمی :سیاستهای تنظیم بازاررا باید دریک نهاد متمرکز کرد

چهارشنبه ۳۱ خرداد – ۱۰:۳۲:۰۶ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در باره گرانی ،عوامل گرانی و راهکارهای مبارزه با آن گفت: پراکنده بودن سیاست گذاری در حوزه تولید و واردات کالا ازعوامل به هم ریختن بازار است .
به گزارش خبرگزاری آریا ، محمدرضاپور ابراهیمی افزود: باید سیاست گذاری درباره تولید را دریک نهاد متمرکز کرد و  با بررسی میزان تولید و مصرف کالاها و تامین کسری آن کالا از طریق واردات  بازار را بهترتنظیم کرد.
نماینده مردم کرمان و وار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر بازار از رویکرد تنظیمی خود خارج شود شرایط کنونی دربازار ایجاد می شوداظهارداشت: وزیر جهاد کشاورزی می گوید ما تولید می کنیم اما نمی دانیم میزان نیاز چقدر است و تنظیم بازار دست ما نیست.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دلیل دیگر گرانی را بالا بودن نرخ ارز اعلام کرد وگفت: افزایش نرخ ارز کالاهای وارداتی چه موادوارداتی که صرف تولید می شود و چه کالای نهایی منجر به عرضه کالابا قیمت بالادربازار خواهد شد.
نماینده مردم کرمان و وار در مجلس با بیان اینکه با ادغام وزارت صنایع ومعادن با بازرگانی تمرکزبرتنظیم بازاربه هم خوردافزود: بایدعلت افزایش قیمتها را بررسی کرد واز آنجا که افزایش قیمت ها برای سوءاستفاده برخی افراد است برخورد تعزیراتی کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۰۱۰۳۲۰۶۹۱۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.