پور حیدری:دریافت لقب شوالیه توسط فتح الله زاده افتخاری بزرگ و تاریخی است/اولین بار بود پس از گل از شادی فریاد زدم

۲۹ آبان ،

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت:دریافت لقب شوالیه توسط فتح الله زاده افتخاری بزرگ و تاریخی برای باشگاه استقلال است.

به گزارش تفسیری گروه ورزش باشگاه خبرنگاران،منصور پورحیدری درباره پیروزی استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت:فکر می کنم بازی بسیار خوبی بود و امتیاز بسیار شیرینی را به دست آوردیم.با مشکلات و مصدومانی که داشتیم کار ارزشمندی را انجام دادیم و اولین بار بود که وقت به ثمر رسیدن گل احساسی شدم و از خوشحالی فریاد زدم.

وی افزود:در هر نیمه ۵۰ درصد موقعیت ها برای استقلال بود که این امر سبب شد سپاهان به توپ های مستقیم و ارسال های بلند روی آورد. نیمه دوم بازی را هم استقلال بسیار خوب آغاز کرد اما پس از دقیقی بازیکنان به دفاع روی آوردند که البته این هم طبیعی است . اهمیت این بازی را بازیکنان به خوبی درک کرده بودند و با امتیاز این بازی برای قهرمانی در نیم فصل جلو بسیار افتادیم.
پورحیدری در باره داوری دیدار گفت:مظفری زاده یکی از داوران خوب ایران است و قضاوت های خوبی هم انجام می دهد اما به هر حال هر داوری استباهاتی نیز دارد و او هم از این قاعده مستثنی نیست . ضمن اینکه بازیکنان ما هم اشتباهاتی داشتند و کارت های بی جهتی را دریافت کردند.

 وی ادامه داد:فکر می کنم اخراج نکونام می توانست صورت نگیرد.در صحنه پیشی که خلعتبری با نکونام برخورد داشت به صورت او زد و این مساله می توانست سبب اخراج بازیکن سپاهان شود.

مدیر فنی تیم استقلال در باره اهدا لقب شوالیه به مدیرعامل استقلال اظهار داشت:امروز ظهر نزدفتح الله زاده رفتم و به او تبریک گفتم.او زحمات بسیاری در این سالها برای استقلال کشید.در این جا لازم می بینم به دو نکته اشاره کنم؛ابتدا همین مدالی که فتح اله زاده دریافت کرده اند که افتخاری بزرگ و تاریخی برای باشگاه محسوب می گردد.بحث دیگر، کمپی است که به همت ایشان ساخته شد و روز به روز هم در حال پیشرفت است،این دو افتخاراتی است که ایشان برای استقلال به ارمغان آورده اند و همیشه برای استقلال ماندنی خواهند بود./با  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.