پور محمدی : تبعیت از ولایت اهل بیت(ع) تنها راه پیروزی بر مشکلات است

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

10-601.jpg

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: تبعیت از ولایت اهل بیت(ع) تنها راه پیروزی بر مشکلات و دشمنان است.

به گزارش تفسیری خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، حجت‌الاسلام پور محمدی در جمع صدها فعال سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در اردوگاه ثامن الحجج مشهد مقدس با بیان این‌که ولایت اهل بیت تنها راه پیروزی بر مشکلات و دشمنان خواهد بود بر نقش بی‌بدیل ولایت تاکید کرد.

وی تصریح کرد: مبحث امامت و ولایت در همهی تفکرها و جهان‌بینی‌های الهی تاریخ وجود داشته است و این امر در دین مبین اسلام در حد اعلا مبین است.

وی با بیان این‌که اسلام در جهان برای همهی انسان‌ها الهام بخش است، تصریح کرد: اگر خدای نکرده این تریبون دعوت iبه حق در اسلام خالی بماند ، دیگر جریان های فکری و بعضا منحرف از این خلاء iبه نفع خود و iبه ضرر اسلام استفاده خواهند کرد.

پور محمدی افزود: خداوند همچنین در قرآن کریم iبه خصلت‌های مومنین اشاره و می‌فرمایند که یکی از صفات برجسته مومنین این است که در برابر مومنان دیگر بی‌تکبر می باشند، همچنان که امیر المومنین(ع) با آن همه جایگاه و مقام که نزد خداوند داشتند با پایین‌ترین سطوح اجتماعی برخوردهای بسیار بی‌تکبری از خود بروز می‌دادند، اما در میان جنگ و مقابله با کفار، قدرتمند و استوار در مقابل آنها می‌ایستادند.

پورمحمدی با انتقاد از بعضی اشخاص iبه ظاهر روشنفکر که قشر دیندار را متهم iبه تحجر،‌ واپس‌گرایی و مغز‌های سنگ‌واره می‌کردند گفت: خداوند متعال می‌فرمایند از تهمت، انتقام و تحقیر دیگران هیچ ترسی iبه خود راه ندهید.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر این که پیش‌زمینه ساختار اجتماعی پاک، حکم‌رانی خوب است ادامه داد: تحولاتی که اکنون سراسر جهان را در بر گرفته است فقط iبه خاطر حاکمیت ناسالم و ضعیف است انسان‌هایی که شهوت‌پرست و پول‌پرست می باشند، چگونه می‌خواهند جامعه سالمی را اداره نمایند.

ادامه دارد…


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.