پوسترهای بی محتوای فیلم ˝نخودی˝ از سطح شهر جمع شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

طائر پور در گفت‌وگو با هنرآنلاین؛

فرشته طائرپور از جمع آوری پوسترهای بی‌محتوای فیلم ˝نخودی˝ که برای عرضه در شبکه نمایش خانگی طراحی شده بود در سطح شهر تهران خبر داد.

فرشته طائرپور در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص دستور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر جمع آوری پوسترهای جنجالی فیلم “نخودی” برای عرضه در شبکه نمایش خانگی گفت: از امروز پوسترهای بی‌کیفیت و بی‌محتوایی که شرکت توزیع‌کننده این فیلم برای عرضه در شبکه نمایش خانگی طراحی کرده بود از سطح شهر تهران جمع آوری شد.

طائرپور در خصوص فَسق قرارداد با این موسسه که کار توزیع این فیلم در شبکه نمایش خانگی را برعهده دارد گفت: بنیاد سینمایی فارابی در این مسایل دخیل است و این که چه تصمیمی بگیرند مربوط به این نهاد است. مساله من فراتر از این حرف‌ها است و بحث من ریشه‌ای‌تر از این‌ها است. در بحث مواد تبلیغی در سینمای ایران با مشکلات فراوانی روبرو هستیم و من نمی‌دانم که ویدئو رسانه۲ها چطور به خود اجازه می۲دهد دست به چنین اقداماتی بزنند.

تهیه‌کننده فیلم “آینه‌های روبرو” در خصوص این تصویری که برای این پوستر استفاده شده است گفت: این تصویر مربوط به پشت صحنه بوده و ارتباطی با محوریت قصه و فیلم نداشته است.

پوسترهای طراحی شده از سوی موسسه توزیع این فیلم در شبکه نمایش خانگی مورد اعتراض تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگر این فیلم واقع شد که هر کدام بیانیه‌های جداگانه‌ای را صادر کردند. در تصویر این پوستر چهره صابر ابر با یک چادر به تصویر کشیده شده است.

“نخودی” فیلمی به کارگردانی جلال فاطمی و نویسندگی جلال فاطمی، فرشته طائرپور ساخته سال ۱۳۸۸ است.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.