پوستر بازار تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد

۲۵خردادماه،

پوستر بازار تئاتر کودک و نوجوان و نشان بازار(لوگو) صبح روز شنبه ۲۵خرداد با حضور سیدصادق رضایی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در نشست شورای سیاست‌گذاری بازار تئاتر کودک و نوجوان علاوه بر مدیرعامل کانون معاونان و مشاوران وی، مجید امرایی، دبیر بازار و صدیقه حسن زاده، رییس بازار تئاتر و مدیر مرکز ملی اسیتژ ایران حضور داشتند. 
در ابتدای این نشست صدیقه حسن زاده، مدیر مرکز ملی اسیتژ ایران، گزارشی از اقدامات صورت گرفته بازار تئاتر کودک و نوجوان ارایه داد و افزود: پس از بررسی ها توسط شورای انتخاب آثار در بخش های صحنه، محیطی و رادیو تئاتر ۱۴ اثر انتخاب شد. همچنین ۱۲ اثر در بخش دست‌آوردهای نو و ۱۱مقاله پذیرفته شده است.
 وی افزود: برپایی ۵ کارگاه تخصصی و ۱۱ نشست تخصصی پیش‌بینی شده و کتاب سمینار سال قبل با عنوان «نگاهی به تئاتر کودک و نوجوان امروز» هم‌زمان با برگزاری بازار رونمایی می‌شود. 
در ادامه مجید امرایی، دبیر بازار تئاتر کودک و نوجوان با توجه به بخش‌های در نظر گرفته شده برای این فعالیت، توضیح داد: توجه به پژوهش به عنوان یک رکن پایه‌ای، نگاه ابتکاری به آثار در همه بخش‌ها، تنوع سازمان و نهادها، توجه به مخاطب عام و مخاطب تخصصی برای حضور در بازار و جامع‌نگری در انتخاب آثار از رویکردهای مهم بازار تئاتر کودک و نوجوان محسوب می‌شود. 
در ادامه، مراسم رونمایی پوستر «بازار تئاتر کودک و نوجوان» که توسط سیدجعفر ذهنی طراحی شده با حضور مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. 
بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» از ۸ تا ۱۲ تیر ماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.