پوستر تازه یک فیلم معمایی

۱۹م اسفند ،

به گزارش خبرآنلاین، متیو مکاناهی نقش اصلی این فیلم را بازی می‌کند که امسال یکی از ۲۲ رقیب نخل طلای شصت و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن بود.

 

او در «ماد» نقش شخصیتی به همین نام را به عهده دارد که در خفا در یک خانه قایقی در جزیره‌ای در رود می‌سی‌سی‌پی زندگی می‌کند. او یک پناهجوی سختکوش است که پس از کشتن مردی در تگزاس از دست گروهی جایزه‌بگیر گریزان است.

 

ماد مورد توجه دو پسر نوجوان قرار می‌گیرد که تصمیم می‌گیرند به او کمک کنند تا بار دیگر به زنی که دوستش دارد (با بازی ریس ویدرسپون) بپیوندد، اما حقیقت تلخ‌تر و پیچیده‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد. 

 

شیوه طراحی این پوستر موندو نام دارد که در دهه ۱۹۷۰ محبوبیت بسیاری داشت. در این طراحی متفاوت و عجیب می توان طرح یک مار را دید، ماری که روی دست شخصیت ماد نیز خالکوبی شده است.

 

 

«ماد» سومین فیلم بلند جف نیکولز است. فیلم اول او «داستان‌های شات‌گان» نام دارد. «پناه بگیر» فیلم دوم او سال ۲۰۱۱ در جشنواره کن مورد استقبال فراوان قرار گرفت و جایزه بزرگ هفته منتقدان جشنواره کن را از آن خود کرد. 

 

موفقیت عظیم فیلم «پناه بگیر» یکی از دلایل جذابیت فیلم «ماد» شده است که در جشنواره فیلم کن با استقبال نسبی منتقدان روبرو شد، بسیاری از منتقدان از جف نیکولز به عنوان یکی از آینده‌دارترین کارگردان‌های سینمای آمریکا نام می برند.

 

مایکل شانون بازیگر «پناه بگیر» و «داستان‌های شات‌گان» در «ماد» نقشی کوتاه را بازی می‌کند. سام شپارد، ری مکینون، سارا پلسن و جیکوب لوفلند دیگر بازیگران «ماد»‌ می باشند که ۱۷ آوریل اکران می‌شود.
 

عکس: ریسنت مووی پوسترز
 

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.