پوستر عجیب فیلم گلزار و الناز شاکردوست

در شرایطی که سینمای جهان و در کنارش سینمای ایران در حد بضاعتش می‌کوشد تازه‌ترین امکانات و ابتکارات خلاقه را برای تبلیغ فیلم‌ها به کار بگیرد، تماشای پوسترهای فیلم تازه محمدرضا گلزار و ساخته محمد بانکی از عجیب‌ترین اتفاق‌های ممکن است.

 

poster-film

 

کیفیت به‌شدت ضعیف، بدویت و ابتدایی‌بودن ایده و اجرای این طرح‌ها هر بیننده‌ای را یاد آثار نیم قرن پیش و نرم‌افزارهای دوران داس و ویندوز ۳٫۱ می‌اندازد!

 

عکس‌ها، رنگ‌بندی، چیدمان و گرافیک نازل و سخیف پوسترها ظاهراً حکایت از تلقی سازندگان فیلم از مقوله سینما و هنرهای تصویری و تبلیغات امروز جهانی می‌دهد، آن‌هم در دورانی که پدیده‌ی اینترنت در هر اتاقکی در کشور امکان دسترسی به نمونه‌ها و حتی امکان ساخت و اجرای هر تبلیغ روزآمدی را فراهم می‌کند.

 

poster-film1

 

اکران تازه‌ترین فیلم محمدرضا گلزار با عنوان «تو و من» این هفته در سینماهای تهران و تعدادی از شهرستانها آغاز و پوسترهایش رونمایی شده است. کارگردانی فیلم برعهده محمد بانکی است که پیش از این «دو خواهر» را هم با حضور گلزار و شاکردوست ساخته بود.

 

الناز شاکردوست در این فیلم نقش مقابل گلزار را ایفا می‌کند و شیرین بینا و بهنوش بختیاری دیگر بازیگران فیلم هستند. آزادی، پردیس زندگی، پردیس کیان، پردیس ملت،کارون، ماندانا، ایران، اریکه، پارس، بهمن و فرهنگ از جمله سینماهای نمایش دهنده «تو و من» هستند.

منبع: شبکه ایران

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.