پوستر هفتمین جشن انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی رونمایی شد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

پوستر هفتمین جشن ادبیات نمایشی ایران صبح امروز، ۱۰ اسفندماه، با حضور ایرج راد، مدیرعامل خانه تئاتر و جمعی از هنرمندان و خبرنگاران رونمایی شد.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، در این مراسم اعضای هیئت مدیره خانه تئاتر و کانون نمایشنامه نویسان حضور داشتند و با دعوت بهزاد صدیقی (دبیر جشن)، پوستر هفتمین دوره انتخاب آثار برتبر ادبیات نمایشی توسط ایرج راد، محمد امیریار احمدی و شکوه امیر یاراحمدی (طراح پوستر)، ر رونمایی شد.

ایرج راد در سخنانی کوتاه، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این دوره و قدردانی از زحماتی که همکاران برای برگزاری دوره های قبل متقبل شدند، به برگزاری دوره ششم نیز اشاره کرد و گفت: ما در دوره ششم به دلیل عدم پرداخت معوقه های مالی به هنرمندان و همکارامان بدهکار شدیم اما امسال سرانجام از ۳۸ میلیون تومان “طلب ما”، ۲۱ میلیون تومان آن پرداخت شده است. امیدوارم همیشه توان مالی داشته باشیم تا بتوانیم برنامه های مختلفی را که توسط انجمن های خانه تئاتر برگزار می شود، به سرانجام برسانیم.

صدیقی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه جشن ادبیات نمایشی ایران، شنبه ۱۷ اسفند ساعت ۱۸ در سالن استاد ناظرزاده کرمانی برگزار خواهد شد.

در مراسم صبح امروز، محمدامیر یاراحمدی، شوکا امیریاراحمدی، خسرو احمدی، ایرج راد، بهزاد صدیقی، سیاوش چراغی پور، فرزانه نشاط خواه و اشکان خیل نژاد حضور داشتند.


آخرین اخبار
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.