پوستر و آنونس فیلم سینمایی “پنهان” رونمایی شد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

در مراسمی با حضور کارگردان و جمعی از عوامل فیلم؛

در مراسمی با حضور کارگردان و جمعی از عوامل فیلم سینمایی پنهان، پوستر و آنونس این فیلم در سالن اجتماعات بنیاد سینمایی فارابی رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از بنیاد سینمایی فارابی در این مراسم، ابتدا تیزر و آنونس فیلم سینمایی پنهان ساخته میثم مولایی  به نمایش در آمد و در ادامه ، مهدی رحمانی کارگردان این فیلم با ابراز خرسندی از نمایش عمومی پنهان از تلاش دست اندرکاران بنیاد سینمایی فارابی برای اکران عمومی این فیلم قدردانی و اظهار امیدواری کرد تا فیلم در اکران عمومی نیز بتواند قابلیت های خود را نشان داده و با استقبال مردم مواجه شود.

بر پایه این گزارش حسن نجاریان قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی نیز که در این مراسم حضور داشت خواهان توجه بیشتر دست اندرکاران رسانه و منتقدان به فیلم های روی پرده شد و از آنان خواست تا سهم بیشتری را به نقد و پوشش خبری فیلم های ایرانی اختصاص دهند. وی همچنین آرزو کرد تا برنامه  منظم نمایش خصوصی فیلم های ایرانی و خارجی بنیاد سینمایی فارابی در سالن اجتماعات این بنیاد برای اهالی رسانه، سینماگران و منتقدان ، این مکان را درآینده ای نزدیک به یک پاتوق فرهنگی و هنری برای حضور افراد یاد شده  تبدیل سازد.
گزارش پخش بنیاد سینمایی فارابی می افزاید: در خاتمه مراسم از پوستر فیلم پنهان که توسط مهدی آکوچکیان طراحی شده است توسط حسن نجاریان و مهدی رحمانی رونمایی شد. این فیلم برنامه اکران فعلی سینماهای تهران است و درآن فریبرز عرب نیا، آناهیتا نعمتی، فتانه ملک محمدی، بابک حمیدیان و مهرداد صدیقیان به ایفای نقش پرداخته اند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.