پوستین دوز رفت‌/‌مدنی مدیر عامل سایپا شد

نعمت الله پوستین دوز مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا صیح امروز از سمت خود برکنار شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت بازار خبر ، اخبار رسیده حکایت از آن دارد که نعمت الله پوستین دوز که کمتر از ۳ سال سمت مدیریت بر یکی از بزرگترین خودرو سازی‌های کشور را بر عهده داشت‌، صبح امروز از این سمت بر کنار و صندلی ریاست بر سایپا را به سعید مدنی‌، مدیر عامل خودروسازی پارس خودرو یکی از زیر مجموعه های سایپا سپرد.

لازم به ذکر است پوستین دوز ، در سمت های رئیس هیئت مدیره و قائم مقام شرکت سایپا یدک ، مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا ، عضو هیئت مدیره شرکت کیان خودرو ، مدیر توسعه مدیریت گروه سایپا به صنعت خودرو کشور خدمت کرده است و در دوران وی گروه خودروسازی سایپا با مشکلات ریز و درشتی دست و پنجه نرم کرده بود.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که‌، بحران گریبانگیر خودروسازان در دوران پوستین دوز که با کاهش تولید تمامی خودروسازان داخلی همراه بود نیز در این جابجایی نقش مهمی داشته است.

سعید مدنی جایگزین نعمت الله پوستین دوز پیش از این رئیس هیات مدیره شرکت ایندامین سایپا ، عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سازه گستر سایپا و همچنین  از سال ۸۸ تا کنون قائم مقام شرکت پارس خودرو بوده است .  


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. بابک صنیعی:

    متاسفانه بغیر ازکاهش تیراژتولید درسایپا کیفیت محصول بشدت پایین آمده وبدتر ازآن قیمت محصولات بشدت درحال افزایش بوده که نشان ازسوء مدیریت می باشد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.