پوشش پلاک، بیشترین تخلف این شب‌ها در پایتخت

رییس پلیس راهنمایی ورانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که بیشترین تخلفی که در ایام ساعات منع تردد شبانه رخ می‌دهد مربوط به پوشش پلاک است.

سردار محمدحسین حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تخلفات شبانه رانندگی در ایام کرونا گفت: بیشترین تخلفات شبانه ما در  ایام محدودیت تردد شبانه کرونایی بر می‌گردد به پوشش پلاک و تخلفاتی که برخی رانندگان برای عبور از دوربین‌ها و محدودیت‌های تردد انجام می‌دهند. موضوعی که هم تخلف بوده و هم جرم است و پلیس هم به طور جدی با آن برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: بحث بعدی هم مربوط به سرعت و سبقت به خصوص در حوزه بزرگراه هاست که با توجه به خلوتی معابر ممکن است برخی از رانندگان با سرعت بیش از حد مجاز تردد کنند که پلیس با آن برخورد خواهد کرد.  

حمیدی در مورد مخدوش کردن پلاک و تشخیص پلاک‌های مخدوش نیز گفت: مخدوش کردن پلاک موضوعی است که چه در طول روز و چه در طول ساعات منع تردد شبانه در ساعات خاصی رخ می‌دهد و در همین راستا نیز ما تعداد تیم های خود را در آن مقاطع افزایش داده‌ایم. تیم‌هایی که ویژه و آموزش دیده بوده و از افسران کادر ما تشکیل شده‌اند.  

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این تیم‌ها در ساعات منع تردد شبانه هم حضور داشته و اقدام به شناسایی پلاک‌های مخدوش و برخورد با آن خواهند کرد.  

وی درباره امکان شناسایی این پلاک‌ها نیز گفت: این پلاک‌ها به وسیله دوربین‌ها قابل شناسایی است و علاوه بر آن گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس نیز در معابر حضور داشته و با هرگونه مخدوش کردن پلاک به صورت فیزیکی نیز برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.