پوشیدن کدام رنگ در فصل زیبای تابستان لذت بخش است؟

۱۶خردادماه،

رنگ لباس‌ها در تابستان تغییر چشم‌نوازی دارد و قابل ذکر است و معمولاً دیدن لباس‌هایی با رنگ‌های تند بر تن اطرافیان آمدن تابستان را نوید می‌دهد. رنگ‌های تند مناسب این فصل سبز مغزپسته‌ای، صورتی، ارغوانی روشن، نارنجی و آجری است.

به گزارش سرویس مد و لباس هنرآلاین،در فصل تابستان رنگ‌های روشن برای لباس مناسب‌ترندو مطمئنا رنگ روشن بخشی از انرژی خورشید را منعکس می کند در حالی که رنگ تیره بیشتر آن را به خود جذب می کند و سبب گرم شدن بدن می گردد.رنگ‌های سفید، شیری، کرم، بژ و نخودی در تابستان به خنک ماندن بدن کمک می‌کنند.

همچنین می‌توانید لباس‌هایی به رنگ‌های خنثی بپوشید که در تمام طول سال کاربرد دارند مثل قهوه ای کم رنگ، طوسی یا آبی کم رنگ،در تابستان امکان انتقال سریع ازفضای گرم به سرد وجود دارد.در فضای بسته محل کار یا مراکز خرید معمولاً فضا را بیش از آنچه لازم است برای رفاه حال مشتریان خنک می کنند و اگر خارج و زیر آفتاب داغ تابستان عرق کرده باشید با کوچک‌ترین وزش باد کولر، سرما خواهید خورد. بهتر است همیشه لباس نازکی همراه داشته باشید تا وقتی وارد محیط سردتر میشوید برای این که به آن دما عادت کنید،لباس نخی را بپوشید.

حتی ممکن است دما در طول روز بالا و پایین برود. آقایان برعکس زمستان که وقتی وارد ساختمان می شوند کتشان را در میآورند،می توانید کت تابستانی و رنگ روشنی تهیه کنید که وقتی وارد مکان های سرپوشیده و خنک می‌شوید به تن کنید.

نهایت،همیشه “قانون سه تایی” را به یاد داشته باشید

لباسی بخرید که رنگ و طرح آن حداقل به سه لباس دیگرتان بیاید. هنر هماهنگ کردن طرح ها و رنگ ها را با هم یاد بگیرید و لباس اصلی تان را با کیف یا روسری ارزان قیمت تری هماهنگ کنید.

انتهای پیام/۶۲


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.