پولادی: سر خوردم، دستم iبه شیشه خورد، شیشه شکست

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ جمعه ۵ آبان ۹۱،

مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازگشت iبه تهران تاندون دستم مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

به گزارش تفسیری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهرداد پولادی در گفتگو با پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: وقتی می بازیم یعنی اینکه بازی خوبی نبوده است. بنده درباره این بازی در همین حد می توانم صحبت کنم.

پولادی درباره توهین تماشاگران تیم مس کرمان گفت: بر خلاف خبرها مطرح شده، پیش از بازی هواداران پرسپولیس بودند که مرا تشویق نمودند نه تماشاگران حریف. بعد از آغاز بازی هم شعارهای شدیدی علیه من از سوی تماشاگران تیم حریف سر داده شد. من می دانستم که آنها چنین کاری می نمایند. حالا باید ببینیم کمیته انضباطی چه تصمیمی می گیرد.

وی افزود: هر چند که بارها اتفاق افتاده که علیه بازیکنان و مربیان شعارهایی سر داده شده اما با یک جریمه یک یا دو میلیون تومانی سر و ته قضیه جمع شده است. من درباره توهین ها iبه خودم نمی خواهم حرفی بزنم اما خانواده من چه گناهی نموده اند که باید این حرف ها زده شود.

پولادی که درباره اینکه پس از تعویض چرا روی نیمکت ننشست گفت: اگر روی نیمکت می نشستم باید توهین ها را می شنیدم، iبه رختکن رفتم تا شنونده آن توهین ها نباشم و این موضوع هیچ ربطی iبه تعویض من نداشت. وقتی هم iبه رختکن رفتم چون استوک پایم بود، روی سرامیک رختکن سر خورده و دستم iبه شیشه اصابت نمود و iبه بیمارستان منتقل شدم. قرار است در بازگشت iبه تهران تحت عمل جراحی قرار بگیرم چون تاندون دستم آسیب دیده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.