پولادی: می‌خواهیم کار را همه کنیم

۲۱ آبان ،

   مهرداد پولادی پیش از آغاز تمرین امروز تیم ملی گفت: جو و اوضاع تمرین بسیار خوب است و ‌آماده بازی با ازبکستان هستیم. ‌منتظریم اشکان دژاگه هم به تیم اضافه شود و روز چهارشنبه با کسب سه امتیاز این بازی قدم محکمی برای رسیدن به جام جهانی برداریم.

به گزارش تفسیری فارس، وی افزود: می‌خواهیم با پیروزی برابر ازبکستان کار را همه کنیم و نگذاریم سرنوشت ما به آینده کشیده شود. با حمایت مردم به دنبال کسب سه امتیاز بازی برابر ازبکستان هستیم.

پولادی در مورد وضعیت علی کریمی گفت: علی آقا بزرگ، اسطوره و محبوب فوتبال ایران است و ‌دوست داریم کنار ما باشد.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه بازیکنان تیم ملی به شوخی نظرسنجی برای انتخاب بهترین بازیکن انجام داده‌اند و آیا از پرسپولیس کسی انتخاب شده گفت: اگر چنین نظرسنجی گذاشته شود فکر نمی‌کنم از پرسپولیس کسی انتخاب شود و یکی از استقلالی‌ها انتخاب خواهد شد.

بازیکن پرسپولیس در مورد حضور آپیا در این تیم و احتمال آمدن کارنی به عنوان دفاع چپ و استفاده از او به عنوان هافبک وسط خاطرنشان کرد: آپیا باید در تمرینات حاضر شود تا شرایط او را ببینیم. متأسفانه در فوتبال ما وقتی بازیکنی حضور می‌یابد مانور روی او زیاد می‌دهند. در مورد حضور کارنی خبری ندارم، باید او جذب شود تا ببینیم بازیکنان در کدام پست بازی می‌کنند.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.