پولادی: پرسپولیس یک انسان بزرگ و دوست‌داشتنی را از دست داد/ همه ما از جنوب و شمال آمده‌ایم و کهکشانی نیستیم

پولادی در گفت‌وگو با خبرآنلاین در خصوص جدایی دنیزلی می‌گوید:« به نظر من پرسپولیس یک انسان بزرگ، با شخصیت و دوست‌داشتنی را از دست داد. من از کار کردن با دنیزلی لذت می‌بردم و دوست داشتم بماند و مشکلات خانوادگی به او این اجازه را نداد. به نظر من پرسپولیس مردانگی کرد و نمی‌خواست دنیزلی در پرسپولیس بماند ولی تمرکز نداشته باشد. من امیدوارم هر چه زودتر مشکل همسر و پدر همسر دنیزلی برطرف شود.»

از پولادی در مورد حساسیت استقلالی‌ها به هزینه‌های پرسپولیس سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد:«‌ خیلی از تیم‌ها در فصل گذشته خریدهای خوبی انجام دادند و حالا پرسپولیس خوب یارگیری کرده است. دلیلی ندارد که دیگران در مورد خریدها و هزینه‌های پرسپولیس موضع بگیرند. ما یک تیم خوب را تشکیل داده‌ایم و کهکشانی هم نیستیم چون همه بازیکنان پرسپولیس از شمال و جنوب به این تیم آمده‌اند. من از کرج آمده‌ام، گردان از شمال آمده، ماهینی از جنوب آمده، سیدجلال از انزلی آمده، کریم برای اردبیل است، قاضی اهل تهران است و بقیه هم همین شرایط را دارند.»

پولادی تاکید می‌کند:« پرسپولیس در فصل جدید کار سختی در پیش دارد چون همیشه انتظارها از این تیم بالا است. امیدوارم نتایج سال قبل را جبران کنیم و در نهایت قهرمان شویم.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.