پول انتقالم نوش جان رویانیان وهواداران پرسپولیس

    تیم فوتبال روبین کازان روسیه در حال حاضر اردوی تدارکاتی خود را در آلمان پیگیری می‌کند. این تیم روسی در دومین دیدار دوستانه خود مقابل دویسبورگ آلمان قرار گرفت و موفق شد با حضور ۴۰ دقیقه‌ای حقیقی با نتیجه ۳ بر یک تیم آلمانی را شکست دهد.

علیرضا حقیقی در خصوص اظهارات محمد رویانیان مبنی بر اینکه پول قرارداد مانوئل ژوزه را از پول حقیقی پرداخت کرده‌ام، ‌گفت: یک روز با سن کم به پرسپولیس آمدم و در این تیم رشد کردم و خدا به من عزت داد که اکنون در یکی از بهترین تیم‌های روسیه توپ می‌زنم، دوست داشتم این موضوع را به هر قیمتی که شده برای پرسپولیس تلافی کنم که در این سن توانستم تا حدودی به خواسته خودم برسم.

وی افزود: پولی که باشگاه پرسپولیس و رویانیان از ترانسفر من به دست آورده نوش جان رویانیان، ۴۰ میلیون هوادار خوب پرسپولیس باشد. امیدوارم توانسته باشم با این جابه‌جایی کمک کوچکی به تیم محبوبم کرده باشم. خدا را شکر می‌کنم که با مسائلی که پیش آمد به روبین کازان پیوستم اما فراموش نکنید که چه حرف‌هایی پشت من زدند اما من به هیچ کدام توجه نداشتم چون تکیه‌ام به خدا بود و او است که به یک بازیکن عزت می‌دهد.

حقیقی در خصوص دیدار تدارکاتی روبین کازان مقابل دویسبورگ آلمان گفت: در آلمان به دنبال تمرینات تاکتیکی و بدنسازی هستیم. ما در ۲ نوبت تمرینات خود را ادامه می‌دهیم چون سوپر لیگ روسیه و شکست زنیت برای ما بسیار مهم است. تمام مسئولان کازان و حتی هواداران دوست دارند ما این جام را به خانه ببریم و به همین دلیل اردوی پرفشار را در آلمان ادامه می دهیم.

وی ادامه داد:‌ در این اردو امکانات بسیار خوبی در اختیار داریم و به نوعی در اردوی اول فصل هم هستیم. با توجه به دیدار سوپر لیگ روبین کازان و زنیت باید استارت خود را بدون وقفه برای این دیدار و بازی‌های لیگ روسیه بزند. ما حداقل ۳ هفته دیگر بعد از بازی با زنیت برای دیدارهای لیگ‌مان استارت می‌زنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان روبین کازان تاکید زیادی دارند که فضا طوری باشد که بچه‌ها بیشتر کنار هم قرار بگیرند. حتی در مواقعی که در روسیه هوا سرد بود باز هم این تاکیدات حرف اول را می‌زد. من امیدوارم در سال جدید بتوانم فصلی خوب را با بازی‌های بیشتر که خوشبختانه اکنون به اعتماد به نفس کاملی رسیدم برای کازانی‌ها انجام دهم.

روبین کازانی‌ها ۲۳ تیر به روسیه برمی‌گردند و در روز ۲۴ تیر در شهری بی‌طرف، سوپر جام روسیه را مقابل زنیت برگزار می کنند.

 

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.