پول اهدایی مایلی‌کهن کجاست؟

۲۱فروردین۱۳،

رضا سالاروند با ابراز نارضایتی از روند بازسازی ورزشگاه تختی دورود، افزود: کسی احوالی از ما نمی‎پرسد و هیچ‎کس پیگیر کار نیست. شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی هم از وقتی که قسط اول را پرداخت کرده، برای قسط‎های بعدی دائم امروز و فردا می‎کند.

وی اضافه کرد: شنیده‎ام آقای مایلی‎کهن سرمربی گهر، ۱۳۰ میلیون تومان از قراردادش را برای تکمیل این ورزشگاه واگذار کرده اما نمی‎دانیم این پول دست چه کسی است و آیا صحت دارد یا نه؟

سالاروند تأکید کرد: اگر چنین چیزی صحت دارد باید این پول به ما برسد تا صرف ورزشگاه شود. با آن پول سقف استادیوم تکمیل می‎شود.

پیمانکار ورزشگاه تختی دورود با بیان این‎که واقعاً مانده‎ام چه‎کار کنم، عنوان کرد: انگار این ورزشگاه هرگز وجود نداشته و تکمیل آن از یاد همه رفته است. حدود ۳ ماه است که به سبب مشکلات مالی کار را تعطیل کرده‎ایم و تا پول نرسد نمی‎توانیم کاری اجرا کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که با این شرایط کی ورزشگاه تکمیل می‎شود؟ گفت: اگر پول باشد حدود یک ماه دیگر. فقط سقف و نصب صندلی‎ها ورزشگاه مانده که آنها هم کار زیادی ندارند اما متأسفانه دست‎مان خالی است و پول نیست.

سالاروند با اشاره به این‎که تاکنون حدود یک میلیارد و صد میلیون تومان هزینه کرده‎ایم، خاطرنشان کرد: از سوی وزارت ورزش و جوانان ۲ میلیارد تومان برای بازسازی ورزشگاه اختصاص یافته که شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی فقط ۳۳۰ میلیون تومان از این مبلغ را به ما داده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.