پول رسانی پست بانک، برون سپاری می گردد

۳ م دیماه ،

بینا- مدیرعامل پست بانک گفت: فکر اصلی تصمیم گیری مدیران بانک ها در گرو تحلیل صحیح مدیریت مالی و سیاست گذاری های دقیق اطلاعات همراه با تحلیل کارشناسی درآمدها و هزینه ها است.
به گزارش بینا، محمدحسن محبیان در نشست مشترک با مدیران حوزه مدیریت امور اعتباری و سرمایه گذاری با تاکید بر هماهنگی مدیران حوزه های مذکور به تحلیل برنامه های سال جاری و آتی حوزه های اجرایی پرداخت و گفت: پیگیری مطالبات، اعتبارسنجی مشتریان، کنترل منابع و مصارف، عملیات پول رسانی، تهیه صورت های مالی و گزارش های برون سازمانی و داخل سازمانی، تهیه گزارش سود و زیان، تعیین سیاست های مالی، سیاستگذاری تسهیلات، ایجاد و توسعه ابزارهای کنترلی، تفویض اختیار و توسعه واحدهای تابعه و همچنین تطبیق منابع مالی و بودجه بانکی از مهم ترین مواردی است که حوزه امور اعتباری و سرمایه گذاری باید مدنظر داشته باشد.
وی با تاکید بر مشتری مداری و ضرورت برون سپاری پول رسانی افزود: حوزه خزانه داری و مبادلات از جمله واحدهای اجرایی است که نقش بسیار مهمی در پشتیبانی از مدیریت های شعب از جمله تامین و کنترل نقدینگی و پول رسانی دارد و همبستگی و هماهنگی در بدنه آن سبب پیشبرد کامل اهداف می گردد.
محمدحسین فتح آبادی مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری نیز در این نشست با ارائه گزارش عملکرد و طرح های در دست اجرای ادارات کل؛ حقوقی و وصول مطالبات، خزانه داری و مبادلات، امورمالی و اعتبارات و سرمایه گذاری به تشریح کامل هر یک از آنها پرداخت.
مسعود کمال آبادی مدیر امور سازمان و برنامه ریزی در ادامه این نشست ضمن ابراز رضایت از عملکرد و برنامه های حوزه اعتبارات و سرمایه گذاری اظهار داشت: پست بانک یک بانک حرفه ای است که هدف اصلی آن خدمت رسانی در مناطق محروم و روستائی است.
وی افزود: تزریق نیروهای تازه به خزانه داری، توجه به ردیف های سازمانی، تعیین تکلیف اموال تملیکی، تفویض اختیارات اعتباری و سرمایه گذاری و ایجاد و راه اندازی شرکت های اقماری از برنامه های جهشی در سال جاری بوده است.
همچنین غلامحسین صباغی مدیر امور شعب و مناطق در ادامه این نشست به تشریح ترکیب منابع بانک و نحوه مصرف آن، نسبت مصارف به منابع و مطالبات و آسیب شناسی موارد مذکور پرداخت.
در این نشست روسا و معاونان ادارات کل تابعه مدیریت امور اعتباری و سرمایه گذاری گزارشی از عملکرد، برنامه های در حال اجرا و چالش ها و نیازهای مربوطه ارائه کردند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.