پول های گزاف را صرف جذب بازیکنان پیر کردند

ابراهیمی: پروین را جایگزین مانوئل کنند تا تیم سقوط نکند

کارشناس و پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در لیگ دوازدهم بازیکنان پیری را در اختیار دارد از اینرو معتقدم که پروین را جایگزین مانوئل کنند تا در تیم جوان گرایی صورت گیرد و پرسپولیس در لیگ برتر حفظ شود.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ۲ تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان بازی زیبا و فوتبال پسندی را ارائه دادند البته این بازی زیبا را باید مدیون نمایش درخشان بازیکنان سپاهان اصفهان باشیم چرا که آنها بودند که با ارائه عملکردی مناسب تیم پرسپولیس را مجبور به عکس العمل می کردند از این رو دیدار زیبایی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس تهران خط هافبک بسیار ضعیفی را در لیگ دوازدهم دارد که متأسفانه در ۳۳ سال اخیر به هیچ عنوان شاهد این خط هافبک در پرسپولیس نبودم.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: متأسفانه سن بالای قرمز پوشان مانع از انجام چنین تکنیک هایی از سوی آنها در زمین مسابقه می شود.

کارشناس فوتبال ادامه داد: حضور تیم پرسپولیس با روند چنین شرایطی در لیگ رقابت های لیگ برتر  در هاله ای از ابهام قرار دارد و اگر مسئولان این باشگاه برای رفع بحران فعلی تصمیم جدی اتخاذ نکنند علی رغم میل باطنی ام باید بیان کنم که تیم به رقابت های لیگ یک سقوط می کند.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس باید در این شرایط پروین را مدیر فنی و سرمربی تیم کنند تا پروین با جذب بازیکنان جوان و با انگیزه تیمی قدرتمند و حرفه ای را راهی مسابقات لیگ برتر در آینده کند تا دیگر شاهد شرایط اینچنینی در تیم پرسپولیس نباشیم.

کارشناس فوتبال افزود: در شرایط فعلی مربی خارجی برای تیم پرسپولیس مفید و مثمرالثمر نخواهد بود و فقط گزینه ی داخلی توان سرو سامان دادن به تیم را دارد و از عهده ی مانوئل خوزه خارج می باشد.

ابراهیمی ادامه داد: متاسفانه پول های گزافی را باشگاه صرف جذب بازیکنان سن بالا و پیر کرده است افرادی که فقط در زمین مسابقه راه میروند و توان دویدن ندارند و اگر راه حلی ارائه نشود به طور حتم سرنوشتی که استیل آذین به آن دچار شد گریبان تیم پرسپولیس را نیز خواهد گرفت و اتفاقات استیل آذین برای پرسپولیس تکرار می شود./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.