پویول: کناره‌گیری ویلانووا ضربه بزرگی برای بارسلونا بود/ فابرگاس به منچستریونایتد نمی رود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – کاپیتان آبی و اناری پوشان اعتقاد دارد که استعفا تیتو ویلانووا ضربه بزرگی به بارسلونا وارد خواهد کرد.

به گزارش ممتاز؛ تیتو ویلانووا سرمربی فصل قبل تیم فوتبال بارسلونا روز جمعه رسما از هدایت این تیم استعفا کرد و بیماری خود را مهم ترین سبب این تصمیم دانست.

کارلس پویول کاپیتان باسابقه کاتالان ها می گوید خبر کناره‌گیری تیتو او را غافلگیر کرده. او همچنین اعتقاد دارد که بهترین راه برای حمایت از این مربی رسیدن به موفقیت در فصل آینده است:‌ «اتفاقی که برای تیتو افتاد، ضربه بزرگی برای ما بود. ما چنین چیزی را پیش بینی نمی کردیم و حالا به تیم لطمه بزرگی وارد شده است.»

او ادامه داد: «تیتو به ما نشان داد که مرد قدرتمندی است و آماده مبارزه است. هر زمانی که او به ما نیاز داشته باشد، در کنار او خواهیم بود.»

شماره ۵ متعصب بارسلونا در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: «او از ما می خواست که با تمام وجود در زمین تلاش کنیم. این بهترین راه برای حمایت از تیتو است، ما بهترین نمایش های خود را به اجرا می گذاریم تا شادی را به او هدیه کنیم.»

پویول در واکنش به شایعات مبنی بر پیوستن سسک فابرگاس به منچستریونایتد گفت: «فکر نمی کنم که سسک بارسا را ترک کند.»

او در پایان در مورد نیمار ستاره تازه وارد بارسلونا گفت:‌ «نیمار یک بازیکن فوق العاده است، او هنوز جوان است اما با این حال تجربه بسیاری دارد. او آماده بازی برای بارسلونا است.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.