پیاده کردن بحث سنگر به سنگر حجاریان توسط خاتمی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

عرب پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان نمود

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: این احتمال وجود دارد که خاتمی با روی آوردن به جریان معتدل بخواهد حداقل شانس خود را برای انتخابات شوراها رقم بزند تا از این طریق بتواند موفقیت نیروهای خاکستری خود را در شوراها بدست آورد.

محمدحسین عرب‌پور در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران پیرامون صحبت‌های اخیر خاتمی مبنی بر رد ایجاد شائبه تقلب در انتخابات سال ۸۸ اظهار داشت: طرح این صحبت‌ها در آستانه انتخابات نه تنها ثمری ندارد بلکه بسیار دیرهنگام و دوپهلو است.

وی به شکاف دورن‌گروهی اصلاح‌طلبان اشاره کرد و گفت: تقسیم اصلاحات به ۲ گروه تندرو و معتدل سبب قطع ارتباط سران اصلاح‌طلب با نسل سوم این جریان شده است.

عرب پور در ادامه با توجه به عدم مقبولیت خاتمی در بین نسل جدید اصلاح طلبان افزود: نسل جدید این جریان اعتقادی به تفکر اشخاصی مانند حجاریان و عطریانفر ندارند لذا خاتمی به دلیل ناکارآمدی نمی‌تواند نقش موثری را در پیوند بدنه این جریان به مرکز ایفا کند.

وی با بیان این مطلب که سعی خاتمی جداشدن از جریان تندرو اصلاحات است، تصریح کرد: این احتمال وجود دارد که خاتمی با روی آوردن به جریان معتدل بخواهد حداقل شانس خود را برای انتخابات شوراها رقم بزند تا از این طریق بتواند موفقیت نیروهای خاکستری خود را در شوراها بدست آورد.

عرب‌پور با اشاره به اینکه انتخابات شوراها برخلاف ریاست جمهوری وحدت‌آفرین است، اظهار داشت: خاتمی در تلاش است تا با جایگزینی نیروهای اصلاح‌طلب در شوراها بحث سنگر به سنگر را که وقتی حجاریان مطرح می‌کرد اجرا کند تا با بازگشت به عرصه سیاسی از طریق شوراها مالک سنگرهای بعدی در مجلس و بالاتر شود.

انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.