پیام تبریک احمدی ن‍ژاد به سه رئیس جمهور

جام جم آنلاین: احمدی نژاد سالگرد استقلال تاجیکستان، جمهوری قرقیزستان و روز ملی برزیل را به روسای جمهور این کشورها تبریک گفت.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری صبح امروز محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان در سه پیام جداگانه فرا رسیدن سالروز استقلاب این کشورها را تبریک گفت.

پیام تبریک رییس جمهور به مناسبت سالگرد استقلال تاجیکستان

رییس جمهور در پیامی فرا رسیدن سالگرد استقلال تاجیکستان را به رییس جمهور، دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

در این پیام خطاب به امامعلی شریف اویچ رحمان رییس جمهوری تاجیکستان آمده است: فرا رسیدن سالگرد استقلال تاجیکستان را به جناب عالی، دولت و ملت دوست آن کشور صمیمانه تبریک می گویم.
امیدوارم در پرتو تلاش های مشترک مسئولین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان ، بیش از پیش شاهد گسترش مناسبات در راستای منافع دو ملت در سطوح دوجانبه ، منطقه ای و بین المللی و همچنین استقرار صلح و امنیت پایدار جهانی باشیم.
از خداوند متعال ، سلامتی و موفقیت جناب عالی و بهروزی و سرافرازی دولت و ملت برادر تاجیکستان را مسالت دارم.

پیام تبریک دکتر احمدی نژاد به مناسبت روز ملی برزیل

رییس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی برزیل را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

در این پیام خطاب به سرکار خانم دیلما روسف رییس جمهوری فدراتیو برزیل آمده است: مایلم فرا رسیدن روز ملی برزیل را به سرکار عالی، دولت و ملت بزرگ آن کشور صمیمانه تبریک گویم.امیدوارم با مساعی متقابل و بهره گیری از ظرفیت های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدراتیو برزیل ، شاهد توسعه روابط میان دو کشور در سطوح دوجانبه و بین المللی و همچنین استقرار صلح و عدالت پایدار در جهان باشیم .
از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت سرکار عالی و بهروزی و سربلندی دولت و ملت برزیل را مسالت دارم.

پیام تبریک رییس جمهور به مناسبت سالگرد استقلال جمهوری قرقیزستان

رییس جمهور در پیامی سالگرد استقلال جمهوری قرقیزستان را به رییس جمهور ، دولت و ملت این کشور تبریک گفت.
در این  پیام خطاب به آلمازبیک آتامبایف رییس جمهوری قرقیزستان آمده است: فرا رسیدن سالگرد استقلال جمهوری قرقیزستان را به جناب عالی، دولت و ملت دوست آن کشور صمیمانه تبریک می گویم.
امیدوارم در پرتو اراده مضاعف و جدی مسئولین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قرقیزستان ، بیش از پیش شاهد تقویت مناسبات دوستانه موجود میان دو کشور در راستای منافع متقابل دو ملت و هم چنین استقرار صلح و امنیت پایدار جهانی باشیم.
از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت جناب عالی و بهروزی و سرافرازی دولت و ملت برادر قرقیزستان را مسالت دارم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.