پیام تبریک حزب وحدت و همکاری ملی به رئیس جمهور منتخب ملت ایران

۲۶خردادماه،

حزب وحدت و همکاری ملی ایران طی بیانیه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران تبریک گفت.

 به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حزب وحدت و همکاری ملی طی بیانیه‌ای از حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و خلق حماسه سیاسی تقدیر و به دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران تبریک گفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر ملت هوشیار، انقلابی و آزاد اندیش ایران اسلامی در ۲۴ خرداد ۹۲ همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه، بلوغ و شعور سیاسی خود را در معرض قضاوت تحسین برانگیز جهانیان گذاشت و با حضور گسترده و مشارکت بیش از ۷۲ درصد واجدین شرایط شرکت در انتخابات، حماسه سیاسی ماندگار خلق کرد و صحت و کارآمدی نظام مردم سالاری دینی را به اثبات رساند.

حماسه ای که ثمره شیرین آن انتخابات  حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به عنوان مجتهدی آگاه و آزاد اندیش، مسلط به مسائل روز دنیا، مدیری توانمند و اعتدال گرا است.

حماسه ای که با آن واگذاری اداره امور اجرایی کشور به مدت ۴ سال به جریان اعتدال گرا در دولت تدبیر و امید رقم خواهد خورد. این پیروزی وخلق حماسه سیاسی در شرایط حساس کنونی می‌تواند حامل پیامی باشد از سوی ملت بزرگوار و شریف ایران به سیاست‌مداران داخلی و خارجی که ملت ایران علیرغم مشکلات و سختی هایی که در زندگی دارند همواره پشتیبان و حامی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و به سرنوشت کشور خویش حساس و علاقه‌مند بوده و خواهد بود و در این مسیر هیچگاه از حق مداخله هوشمندانه، آگاهانه و قانون مدارانه و حق خویش در تعیین سرنوشت ایران اسلامی نخواهد گذشت.

“حزب وحدت و همکاری ملی” به عنوان یکی از احزاب حامی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، لازم می‌داند از حضور گسترده مردم هوشیار و آزاداندیش ایران اسلامی و خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری خالصانه تشکر و قدرانی نماید و این پیروزی بزرگ و انتخاب  حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران به ایشان و ملت ایران تبریک عرض نماید و از خداوند سبحان برای رئیس جمهور منتخب و دولت تدبیر و ا مید وی موفقیت آرزو نماید.

شورای مرکزی حزب وحدت و همکاری ملی

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.