پیام تبریک طالب ریفایی در پی انتصاب دکتر ملک‌زاده به ریاست سازمان میراث فرهنگی

۲۰م آذر ،

در تماس تلفنی دبیر کل سازمان جهانی جهانگردی اعلام شد؛

“طالب ریفایی” دبیر کل سازمان جهانی جهانگردی انتصاب دکتر «محمد شریف ملک‌زاده» به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران را تبریک گفت و حمایت قاطع unwto از وی را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، “طالب ریفایی”، دبیر کل سازمان جهانی جهانگردی در تماس تلفنی عصر امروز خود با دکتر «محمدشریف ملک‌زاده» ضمن ابراز خوشحالی از انتصاب وی به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به سوابق ملک‌زاده در توسعه گردشگری کشور که در سوابق unwto ثبت شده است، برای وی آرزوی موفقیت کرد.
ریفایی در این تماس تلفنی که از مقر سازمان جهانی جهانگردی در مادرید اسپانیا برقرار شد اظهار داشت که با توجه به انتصاب و به منظور اعلام رسمی و علنی حمایت خود از دکتر ملک‌زاده، شخصا در اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو جنبش عدم تعهد که فروردین‌ماه سال آینده در تهران برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.
دبیر کل سازمان جهانی جهانگردی اضافه کرد که پیام تبریک کتبی رسمی وی را نیز مدیر برنامه‌ریزی و مشاور ارشد سازمان جهانی جهانگردی هفته آینده در همایش گردشگری سلامت در مشهد مقدس ارائه خواهد کرد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.