پیام دریادار سیاری به مناسبت ۷ آذر “روز نیروی دریایی”

۰۷م آذر ،

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بیانیه‌ای تأکید کرد: هفتم آذر ماه که به یمن ایثار و دلاورمردی دریادلان نیروی دریایی ارتش در مصاف با دشمن متجاوز به نام”روز نیروی دریایی”به ثبت رسیده، روزی غرورآفرین و خاطره‌انگیز در تاریخ سراسر حماسه این مرزو بوم است.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتیممتازنیوز، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری با صدور بیانیه‌ای، ۷ آذر(روز نیروی دریایی) را گرامی داشت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

نیروی دریایی امروز ما با نیروی دریایی آن اوایل قابل مقایسه نیست. اگر یک عرصه‌ای یا میدانی شبیه میدانی که برای ۷ آذر پیش آمد، پیش بیاید، امتحان نیروی دریایی امروز نسبت به امتحان آن خیلی شیرین‌تر و با شکوه‌تر خواهد بود، اگر چه آن امتحان هم آن‌چنان سنگین و وزین و محترم بود که تا امروز نشانه‌اش باقی است.

از فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در دیدار با فرمانده و جمعی از مسئولین نداجا به مناسبت سالروز نیروی دریایی در مورخه ۷ آذر ۹۰

نیروی دریایی آن وقتی که لازم شد وارد بشود در دریا،حقا کارهای بزرگو برجسته‌ای را انجام داد.

از فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در دیدار با فرماندهی و جمعی از مسئولین نداجا به مناسبت سالروز نیروی دریایی در مورخه ۶ آذر ۹۰

این تسلط دریایی، این حضور راهبردی برای نیروی دریایی و ناوگان دریایی ما، پیام آور عزت و بیداری ملت‌هاست.

از فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در دیدار با کارکنان و خانواده‌های کارکنان نیروی دریایی در بندر عباس در مورخه یک مرداد ۹۰

 
هفتم آذر ماه که به یمن ایثار و دلاورمردی دریادلان نیروی دریایی ارتش در مصاف با دشمن متجاوز به نام”روز نیروی دریایی”به ثبت رسیده، روزی غرورآفرین و خاطره‌انگیز در تاریخ سراسر حماسه این مرزو بوم است. چرا که الگوی حماسه‌آفرینان هفتم آذر و همه رزم‌آفرینان دریا، مولا و مقتدایشان حضرت اباعبدالله (ع) بوده است. یادآوری و بزرگداشت هفتم آذر ماه و همه فرازهای مهم در عرصه دفاع از کشور اسلامی‌مان، قدرشناسی از آفرینندگان آن حماسه‌های بزرگ یعنی شهیدان، جانبازان، خانواده ایثارگران و یاران و همرزمان آنان است.

با پاسداشت ایام محرم و سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبد‌الله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش و همچنین تجلیل از  مقام عالی شهیدان سرافراز دوران دفاع مقدس و نیروی دریایی که برای عزت اسلام و حفظ آرمان‌های مقدس حضرت امام(ره)جان خود را فدا نمودند، سالروز حماسه هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در کنار شما دریادلان ولایت‌مدار گرامی می‌داریم و امیدواریم با ایمان به شعار “راه ما راه حسین(ع)است”، ادامه‌دهنده راه شهادت‌طلبی، آزادگی و رادمردی شهیدان کربلا و حماسه‌سازان هفتم آذر باشیم.

برای همه همرزمان گرامی در جای‌جای میهن اسلامی و تمامی دریادلانی که دور از وطن و در آب‌های بین‌المللی مشغول صیانت از منافع جمهوری اسلامی ایران می باشند آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم و از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم که تحت عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و در پرتو رهبری‌های فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)شاهد بالندگی و توفیقات بیشتر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر راهبردی در خدمت به اسلام عزیز و میهن اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.